וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ שדרגה את ממשק הצילום לאייפון

5.7.2017 / 10:15

הפיצ'ר החדש, Night Mode, משפר את בהירות התמונה בתנאי תאורה מאתגרים ואמור לסייע בצילום ללא שימוש במבזק. כרגע הוא זמין רק למשתמשי אייפון וצפוי להגיע בעתיד גם לאנדרואיד

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
ממשיכה להתעדכן מדי שבוע. ווטסאפ./ShutterStock

אפליקציית המסרים הפופולרית בבעלותה של פייסבוק, ווטסאפ, ממשיכה לשדרג את השירות והפעם זוכה לשדרוג ממשק הצילום למכשירי אייפון. הפיצ'ר החדש מבטיח לשפר את איכות הצילום בתנאי תאורה חשוכים, ללא שימוש בפלאש. התכונה החדשה, Night Mode, זמינה כרגע לחלק ממשתמשי אייפון ללא עדכון האפליקציה והיא צפויה להגיע לכולם בקרוב. בעתיד היא צפויה להיות זמינה גם למכשירי אנדרואיד.

כדי להפעיל את הפיצ'ר צריך ללחוץ על אייקון חצי הסהר אחרי פתיחת המצלמה ישירות מתוך האפליקציה (אייקון המצלמה בשורת הטקסט) והוא אמור להבהיר באופן אוטומטי את התמונה והאובייקטים המצולמים. מכיוון שמדובר במניפולציות שמבצעת התוכנה באפליקציה, ולא שימוש במקור אור חיצוני, חשוב לציין שהתוצאות עלולות להיות מאכזבות לעתים.

אחרי הלחיצה על אייקון הירח, הוא ייצבע בצהוב והתמונה תתבהר מעט. לחיצה נוספת תבטל את הפיצ'ר וכך ניתן בזמן אמת, לפני שמצלמים, לדעת האם התמונה נראית טוב יותר או פחות טוב. הפיצ'ר זמין גם בצילומי וידאו וצילומי סלפי.

העדכון האחרון מצטרף לשלל עדכונים אותם שחררה ווטסאפ לאחרונה: לפני כמה שבועות הוסיפה תמיכה בפילטרים על התמונה, בדומה לאינסטגרם; נוספה אפשרות להפוך קטעי וידאו לקבצי אנימציה ולצפות בהם דרך האפליקציה וגם אלבומי תמונות מאוגדים ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים מיד את ההבדל, אבל התוצאות לא תמיד מוצלחות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully