וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה עמודי פייסבוק חובה לחיילים בחובה

7.7.2017 / 8:05

חיילים כותבים שירה, מצלמים סרטונים מצחיקים, מתלוננים על החום בבסיס ועוד - ההווי הצבאי כבר מזמן עבר לפייסבוק. קבלו חמישה עמודים שכל חייל חייב להכיר; נתתם לייק וחזרתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחררים לחץ ועושים שטויות - חיילי צה"ל בפייסבוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

להעביר את הקיץ הישראלי הרותח על מדים בבסיס שכוח-אל בדרום או בצפון זה לא בילוי אידיאלי אבל אי-אפשר להשוות את התנאים של החיילים פעם לתנאים של החיילים כיום; במיוחד אם לוקחים בחשבון שלכל חייל יש היום סמארטפון שעוזר לו לתקשר עם החברים, עם המשפחה ומאפשר להישאר מחוברים ומעודכנים בכל מה שקורה גם מאות קילומטרים מהבית. אבל בסופו של דבר הרשת החברתית היא המושיעה האמיתית של החיילים. אם אתם על מדים ולא מכירים את חמש הקבוצות האלה, כדאי שתקפצו רגע לאפסנאות להביא אבקת פייסבוק.

שירה צה"לית

אומרים על הדור הצעיר שהוא לא קורא ספרים, לא קורא שירה ועסוק בסמארטפון ובעיקר בעצמו, אבל הדף "שירה צה"לית" מפריך את רוב מה שחושבים על הדור הצעיר. הדף פעיל כמה חודשים ומונה כבר 14,000 עוקבים. בעמוד פורקים חיילים את השביזות שלהם והתסכול בדרך משעשעת במיוחד - על ידי שירה.

חיילים מצייצים

העמוד המוכר הזה הפך לדף הבית של חיילים רבים וצבר כבר 313 אלף עוקבים. כל מה שקורה בצה"ל מתפרסם שם והחיילים נהנים לשתף את הבדיחות שלהם, סרטונים מצחיקים מהשירות, בדיחות של חיילים וגם לזכות בפרסים. אם אתם מועמדים לשירות ביטחון, כדאי שתיכנסו לדף הזה ותבינו על מה כל צה"ל צוחק.

פז"ם

חיילים רבים סופרים לאחור עד תום השירות עם אפליקציית פז"ם הפופולרית אבל עמוד הפייסבוק שלהם הרבה פחות משביז. העמוד בדומה ל"חיילים מצייצים", וגם שם תמצאו סרטונים מצחיקים, בדיחות של חיילים, הנחות ושיתופי פעולה עם השקם ("כוורת")

חיילות מצייצות

חיילות אמנם עושות שנתיים בלבד, מסתובבות עם סנדלים ומאריכות שיער בלי מגבלה אבל גם הן שבוזות וגם להן יש עמוד פייסבוק שמיועד רק עבורן. לעמוד "חיילות מצייצות" 36,000 עוקבים ותמצאו שם בדיחות שרק חיילת בצה"ל תבין.

הקשב

מגזין החיילים של גלי צה"ל, משודר ברדיו פעמיים בשבוע. בדף התוכנית ברשת החברתית תמצאו סיפורים על חיילים ועל המסלול שהם עברו. מדי שבוע מגרילים בעמוד כניסה לחדר בריחה, כרטיסים להופעות ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully