וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד פרו החדש מגיע לישראל; החל מ-3,199 שקלים

6.7.2017 / 8:20

באייפד החדש שילבה אפל את אותה המצלמה שקיימת באייפון 7, ומסך גדול של 10.5 אינץ' אותו דחסה בגוף של אייפד עם מסך 9.7 אינץ' בזכות כיווץ השוליים. המחיר? עדיין משתלם יותר בארה"ב

כחודש לאחר שחשפה אפל את האייפד החדש בכנס המפתחים השנתי שלה, WWDC 2017, המכשיר נוחת בישראל. לאייפד פרו החדש מסך בגודל 10.5 אינץ' בגוף בגודל של אייפד פרו עם מסך בגודל 9.7 אינץ'. את ההישג הזה רשמו באפל על ידי צמצום השוליים של האייפד, שמשקלו עומד על פחות מקילוגרם אחד. המסך החדש גדול מספיק כדי להציג מקלדת וירטואלית בגודל מלא.

האייפד מצויד במעבד A10X חדש, עם שש ליבות: שלוש ליבות לביצועים ברמה גבוהה ושלוש ליבות לעבודה בסיסית. הוא מצויד גם במעבד גרפי בעל 12 ליבות, המשפר לדברי אפל את הביצועים הגרפיים ב-40 אחוזים לעומת הדגמים הקודמים.

עוד מציע האייפד החדש תצוגת True Tone עם מנעד צבעים רחב, רפלקטיביות (השתקפות מסך) נמוכה במיוחד ובהירות של עד 600 ניטים. בנוסף, טכנולוגיה חדשה בשם ProMotion משדרגת את ריענון התצוגה מקצב של 60 ל-120 הרץ.

עוד כולל המפרט שטח אחסון התחלתי של 64 גיגה ושדרוג של המצלמה. באייפד פרו החדש התקינו את מצלמת ה-12 מגה פיקסל הנהדרת שקיימת במכשיר אייפון 7, המציעה ביצועים ברמה גבוהה, גישה מהירה וזיהוי חכם של אובייקטים.

אפל חשפה באירוע לפני כחודש גם אייפד פרו עם מסך בגודל 12.9 אינץ', אך הדגם הזה עדיין לא עושה את דרכו לארץ בייבוא רשמי. אייפד פרו עם מסך 10.5 אינץ' יימכר ברשת iDigital בסכום של 3,199 שקלים (בארה"ב הוא נמכר ב-649 דולרים, השווים כ-2,278 שקלים).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפד פרו החדש. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אייפד פרו החדש עם מסך 10.5 אינץ'./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully