וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי טביעת אצבע: אייפון 8 ייפתח ברגע שתסתכלו עליו

6.7.2017 / 9:06

אם להאמין לדיווחים, ייתכן כי כבר באייפון הבא אפל תחליף את חיישן טביעת האצבע בסורק תווי פנים בתלת-ממד. אפשר רק לקוות שהוא יהיה מאובטח יותר מהסורק של סמסונג

מערכת וואלה!

(בסרטון: השגנו דגם של איייפון 8 מסין)

בעוד שלושה חודשים תשיק אפל את אייפון 8 ותציין עשור למכשיר האייפון, שהוביל את עולם המובייל ושינה את העולם. חרושת השמועות לגבי עיצוב ומפרט המכשיר לא מפסיקה והיא צפויה אף להתגבר ככל שמועד ההשקה, בחודש ספטמבר, מתקרב.

השאלה הגדולה ביותר, שנותרה פתוחה ומעסיקה גולשים רבים, היא כיצד ישתלב חיישן טביעות האצבע במכשיר - האם בכפתור פיזי ייעודי בגבו, האם כטכנולוגיה חדשה המוטמעת במסך או שאולי כפתור הבית יישאר במקומו יחד עם החיישן? אך כעת דיווח חדש טוען כי כלל לא יהיה חיישן טביעות אצבע באייפון הבא.

קורא טביעת האצבע הוכנס לראשונה לשימוש באייפון 5s והוא נחשב להגנה ביומטרית ברמה גבוהה אבל לפי הדיווח אפל עתידה להחליף אותו בטכנולוגיית אבטחה אחרת - קורא תווי פנים. ייתכן כי החברה אף תשלב את אמצעי האבטחה החדש לצד החיישן, בדומה למכשירי גלקסי.

מוקאפ אייפון 8. וואלה! TECH, מערכת וואלה!
האם כך ייראה באמת אייפון 8?/מערכת וואלה!, וואלה! TECH

לפי הדיווח, זיהוי הפנים יבוצע באמצעות חיישן הסורק את הפנים בצורה תלת-ממדית. הדיווח גורס כי המכשיר ייפתח ברגע שתסתכלו עליו, ללא צורך להצמיד אותו לפנים כמו בגלקסי. בנוסף, הטכנולוגיה תאפשר, מלבד פתיחת המכשיר, גם רכישת אפליקציות מהאפסטור, שימוש בשרות התשלומים Apple Pay ועוד שירותים נוספים שעד עתה השימוש בהם התאפשר באמצעות סריקת האצבע.

אנחנו מקווים שהחיישן של אפל יהיה מאובטח יותר מזה שיש בגלקסי, אותו הצליחו לפרוץ בקלות באמצעות תמונה מסמארטפון אחר שהוצב מול הגלקסי. סמסונג הגיבה אז לטענות שעלו והבהירו שהם מודעים לבעיה ושזיהוי הפנים זו האפשרות הפחות מאובטחת מבין השלוש: זיהוי טביעת אצבע, זיהוי קשתית העין וזיהוי פנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully