וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורה לכל הכיוונים: החיילת הישראלית שהפכה לכוכבת רשת בכל העולם

10.7.2017 / 8:37

"בצבא הייתי לוחמת והייתי מעלה תמונות מגניבות שאני מטפסת על חבלים עם הנשק שהיה לי, וראיתי שזה צובר תאוצה", מספרת אורין ג'ולי שכובשת את הרשת עם נשק חם

צילום: רועי סרוסי

את ה-M16 הראשון שלה אחזה אורין ג'ולי בשירותה בצה"ל, בו היא שירתה כלוחמת בחטיבת החילוץ של פיקוד העורף. מאז חייה השתנו מקצה לקצה והחיבה שלה לכלי נשק חמים הפכו אותה לכוכבת רשת עם עשרות אלפי עוקבים מרחבי העולם. ג'ולי מפרסמת באינסטגרם ובפייסבוק תמונות שלה עם נשק במדים, אבל לא רק.

ג'ולי בת 23 ובעמוד האינסטגרם שלה יש כבר 118 אלף עוקבים. היא אחת הישראליות היחידות שמתמחה בדוגמנות של כלי נשק. "התחלתי להיות ויראלית לפני שנתיים", היא מספרת בשיחה עם וואלה! TECH. "בצבא הייתי לוחמת והייתי מעלה תמונות מגניבות שאני מטפסת על חבלים עם הנשק שהיה לי, וראיתי שזה צובר תאוצה. התחלתי לעבוד עם חברת נשקים וציוד קרב ועשינו תמונות מקצועיות וככה הכל התחיל".

היום נראה שהשירות הצבאי שלה עבר בקלות אבל הגיוס לצה"ל לא היה פשוט עבור ג'ולי; היא התגייסה עם פרופיל 64 אבל רצתה מאוד להיות לוחמת. רק כחצי שנה לאחר הגיוס הצליחה ג'ולי להעלות את הפרופיל ולעבור לתפקיד לוחמת בפיקוד העורף.

מאז שסיימה את שירותה הצבאי, התנסתה ג'ולי בפירוק, הרכבה וירי בדגמי נשק רבים אך לדבריה הנשק המועדף עליה הוא ה-M4. "אני מאוד אוהבת את ה-M4 אבל אני משוחדת כי זה מה שהיה לי בצבא. אני גם מאוד אוהבת את gliboa snake double barrel AR-15".

אורין מקבלת המון תגובות מחולי נשק באינסטגרם ובפייסבוק ומזוהה על ידי גולשים מכל רחבי הגלובוס. "טסתי בינואר לתערוכת הנשקים הגדולה בעולם לייצג חברה ישראלית וזיהו אותי כל מיני אוהבי נשק מכל העולם, אפילו מישהו מפקיסטן!", היא אומרת לנו בהתלהבות. "זה היה ממש מרגש".

הפופולריות של ג'ולי ברשת רק הולכת וגוברת אבל היא עוד בתחילת דרכה. ג'ולי מספרת שהיא מקבלת הצעות מחברות נשק מכל העולם; הם רוצים שהיא תדגמן עם כלי הנשק שלהם ותייצג אותם בתערוכות. בעתיד אורין רואה את עצמה בעיקר בתחום כלי הנשק והיא מאמינה שזה חלק ממגמת העצמה נשית עולמית; חלומה הוא להיות שחקנית בהוליווד ולא נראה שמישהו יכול לעצור אותה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully