וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מוכרת אייפונים כמו לחמניות - והופכת את סמסונג לעשירה בטירוף

אילן גלר

10.7.2017 / 8:41

לפי תחזית הרווחים של סמסונג לרבעון הזה, החברה רשמה זינוק של 72 אחוזים ברווחים. הסיבה, לדברי אנליסטים: הצלחת הסמארטפון של המתחרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההכנות לקראת השקת אייפון 8 מכניסות המון כסף לקופה של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג פרסמה בסוף השבוע האחרון את תחזית הרווחים שלה לרבעון הנוכחי, והמספרים די מדהימים: סך ההכנסות של החברה טיפס לסכום עתק של 52 מיליארד דולרים - עלייה של 18 אחוזים - לצד זינוק של 72 אחוזים ברווחים.

השאלה המתבקשת היא האם סמארטפון הדגל החדש של החברה, גלקסי S8, אחראי להצלחה הפיננסית הזו? אבל התשובה של האנליסטים היא "לא במיוחד". האנליסטים שחקרו את הדיווח אומרים כי החטיבה הרווחית ביותר של סמסונג, האחראית לרוב הזינוק בהכנסות, היא למעשה זו המייצרת רכיבים שונים כגון מסכים, מעבדים וזיכרון עבור חברות חיצוניות.

הלקוחה הגדולה ביותר של החטיבה הזו היא המתחרה, אפל, כך שלמעשה רוב רווחיה של סמסונג נשענים על מכירות האייפון. לפי השמועות, סמסונג היא הספקית הבלעדית של אפל למסכי OLED מתקדמים, שיהיו אחד החידושים העיקריים של מכשיר האייפון 8 אותו צפויה החברה לחשוף בחודש ספטמבר. בהנחה כי האייפון החדש ישבור את שיאי המכירות של קודמיו, צפויה סמסונג לרבעון רווחי אף יותר, דווקא בזכות הצלחות המכשיר המתחרה.

השקת אייפון 8 צפויה להתקיים השנה בחודש ספטמבר, ולפי חרושת השמועות ברשת הוא יגיע עם מסך גדול מאוד ושוליים דקיקים, סורק פנים במקום חיישן טביעת אצבע והוא כנראה יהיה האייפון היקר ביותר עד היום - בגלל סמסונג. לפי הדיווח המעבר ממסכי LCD למסכי OLED של המתחרה הקוריאנית תקפיץ את תג המחיר של האייפון הבא ליותר מאלף דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

תיקון סמארטפון. ShutterStock
את הרווח הגדול עושה סמסונג ממכירת רכיבים, לא סמארטפונים./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully