וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליבאבא מכריזה מלחמה על אמזון עם רמקול חכם יותר משלה

אילן גלר

10.7.2017 / 8:29

בשלב זה Tmall Genie תומך בשפה המנדרינית בלבד, וזמין לרכישה בכמויות מוגבלות. הוא יקר יותר מה-Echo של אמזון וגם כנראה יודע עוד כמה תרגילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמקול החכם Tmall Genie./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית המסחר הסינית, אליבאבא, היא הבעלים של אתר המכירות המצליח, והחביב על הישראלים, אליאקספרס התרחבה כבר בעבר לעסקים נוספים וכעת היא יוצאת לקרב ראש בראש מול המקבילה האמריקנית, אמזון.

אליבאבא השיקה רמקול חכם משלה משם Tmall Genie. המוצר דומה מאוד ל-Echo של אמזון, הכולל סייען דיגיטלי המסוגל לשלוט במכשירים חכמים בבית, לספק עדכוני חדשות ומזג אוויר וגם לנגן מוזיקה.

כמובן שהתכונה החשובה ביותר של Tmall Genie, מבחינת אליבאבא, היא היכולת להזמין מוצרים שונים מהאתר בפקודה קולית. כאן מציגה החברה חידוש בלעדי שלאמזון דווקא אין - מנגנון המסוגל לזהות את קולו של הדובר, ולאשר את הרכישה אך ורק אם הוא משתכנע שמדובר בבעליו החוקי של הרמקול. Echo, לעומת זאת, מקבל פקודות מכל אחד - גם מתשדירי שירות בטלוויזיה.

בשלב זה Tmall Genie תומך בשפה המנדרינית בלבד, וזמין לרכישה בכמויות מוגבלות. הלקוחות המתעניינים מוזמנים להירשם לרשימת המתנה באתר החברה. מחירו עומד על כ-74 דולרים - יקר יותר בהרבה מהמוצר המתחרה של אמזון (דגם ה-Echo הזול ביותר עולה 50 דולרים בלבד), אולם באליבאבא מכוונים כרגע בעיקר לשוק המקומי, שבו מותג החברה חזק הרבה יותר מזה של אמזון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יודע לזהות את קול הדובר ולא לקבל פקודות מכל אחד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully