וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק או שוק? תועדה עובדת ברכבת על מחשב נייח עם מקלדת ועכבר

אילן גלר

12.7.2017 / 8:22

"הייתי חייב להסתכל פעמיים, הייתי פשוט בהלם לראות מחשב גדול כל כך על שולחן קטן", אמר הגולש שצילם את התמונה הזוכה לוויראליות מרשימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, לא השארת מקום למדפסת ולמקרן השקופיות./מערכת וואלה!, צילום מסך

דיוויד היל, מהנדס תוכנה מטקסס שביקר לאחרונה באנגליה בנסיעת עסקים, נתקל בנסיעתו ברכבת ללונדון במראה יוצא דופן - אישה היושבת במחלקת הראשונה של הרכבת מול מחשב איימק נייח ומקלדת מלאה, ממש כאילו היא יושבת מול השולחן במשרד או בבית. היל צילם את הסיטואציה המוזרה הזו ושיתף אותה בטוויטר, שם זוכה התמונה לאלפי תגובות ושיתופים.

"הייתי חייב להסתכל פעמיים, הייתי פשוט בהלם לראות מחשב גדול כל כך על שולחן קטן", תיאר היל את נסיעתו ברכבת. "אני עובד בחברת תוכנה ונוסע ברכבות כבר 15 שנים, ואף פעם לא ראיתי שום דבר כזה. לאישה הייתה גם מקלדת חוטית מלאה ועכבר".

מבין אלפי המגיבים, איש לא יודע לומר מדוע בחרה האישה המסתורית לחבר מחשב בגודל מלא לשקע החשמלי ברכבת (וכמובן לסחוב אותו אל הקרון וממנו) במקום לעשות את מה שכולם עושים ופשוט לעבוד עם מחשב נייד.

חלק מהמגיבים סבורים כי היא סובלת מבעיות ראייה ועל כן חייבת להשתמש במסך גדול כל כך, בעוד שאחרים מנחשים שהיא פשוט חייבת מחשב חזק ומהיר גם בנסיעות. אפשרות נוספת שעלתה בתגובות נשמעת הגיונית אף יותר היא שאת האיימק קשה מאוד לגנוב אם הנוסעת עוזבת את השולחן וקמה לכמה דקות לשירותים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully