וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צולם באמצעות אייפון": התרגיל המסריח של אפל

13.7.2017 / 8:04

ענקית הטכנולוגיה משוויצה ביכולות הצילום של האייפון שלה בכל הזדמנות, אבל אין סיכוי שמשתמש רגיל היה יכול להפיק תמונות כמו בפרסומות - זאת הסיבה המרגיזה

לא אחת אנחנו נושאים עיניים בקנאה לעבר הפרסומות המרשימות של אפל ותוהים למה לנו לא יוצאות תמונות באיכות גבוהה כל כך? חובבי אפל ברחבי העולם נתקלו לא פעם במודעות פרסומת של החברה, עם הכיתוב: Shot On iPhone - המשבחות את מערך הצילום במכשיר. התמונות מציגות נופים, אנשים ופעילויות באיכות מרשימה במיוחד ואמורות לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שגם הם יכולים להפיק תמונות דומות עם האייפון שבכיסם, אלא שמתברר שהאמת קצת יותר מורכבת וקצת פחות נוחה לאפל.

שלא יהיו ספקות, מערך הצילום באייפון 7 ואייפון 7 פלוס הוא משובח מאוד והאייפונים האחרונים אף דורגו בין הסמארטפונים עם המצלמות הטובות בעולם, אבל המערך המשוכלל ביותר של אייפון 7 פלוס נותן זום אופטי כפול שניים בלבד. לגבי ייצוב התמונה, אפשר רק לקוות שהתוכנה תדע לפצות על הרעידות של היד.

בפרסומות שלה, אפל מציינת שהצילום נעשה באמצעות "תוכנה ועזרים נוספים" בפונט קטן ובהיר מאוד על רקע לבן, אבל לא טורחת להבהיר באיזה ציוד נוסף מדובר. תמונה שרצה ברשת לאחרונה חושפת את התרגיל של החברה - מצלמה מקצועית עם עדשה ענקית וחצובה איכותית כשבאמצע האייפון המסכן.

העדשה הענקית כבר הופכת את הצילום לבלתי אפשרי עבור משתמשי אייפון רגילים אבל יש עוד לא מעט תוספות שמשפרות את ביצועי האייפון. בסרטון באורך של כשבע דקות, שהעלה היוטיובר המפורסם MKBHD, הוא חושף את האמת מאחורי הפרסומות שעשויות כל כך טוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההבהרה כמעט לא ניתנת לקריאה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה מצלמים תמונות של אייפון לפרסומות - לא בדיוק ציוד שיש לכל אחד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully