וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו אפשר לשלוח לחבר הוראות נסיעה ב-Waze בקולכם

11.7.2017 / 9:05

פיצ'ר הקלטת ההנחיות בקולכם זמין למשתמשי אנדרואיד כבר חודשיים וכעת הוא מגיע לכולם. בנוסף ניתן לשלוח את ההנחיות שהקלטתם בקולכם לחברים כדי שהם ישתמשו בהן

gps. ShutterStock
חלאס, צחי./ShutterStock

בתחילת חודש מאי השיקה אפליקציית הניווט הישראלית-לשעבר Waze פיצ'ר חדש ודי מגניב, למשתמשי אנדרואיד, המאפשר להקליט את הנחיות הנסיעה בקולכם. הפיצ'ר מתווסף למגוון הקולות שניתן למצוא באפליקציה וכעת גם משתמשי אייפון יכולים ליהנות משינוי מרענן בפקקים של הבוקר.

כדי להפעיל את האפשרות תצטרכו להקליט את כל 39 ההנחיות הקוליות שבאפליקציה. כדי להגיע לאזור החדש היכנסו לתפריט ההגדרות, בחרו באפשרות שמע וקול (Sound and Voice), ואז באפשרות להקליט קול חדש. לאחר מכן תתבקשו לומר כמה משפטים כלליים כמו "פנה שמאלה" או "בעוד חמישים מטרים", ואז תוכלו גם להתפרע ולאלתר אם מתחשק לכם.

חשוב להדגיש כי לא חייבים להקליט את כל ההנחיות - ניתן להקליט רק חלק מהן ולהשתמש בקול ברירת המחדל עבור ההנחיות הנותרות וכמובן שגם ניתן למחוק חלק מהן או את כולן. בנוסף, ניתן כעת גם לשתף את ההנחיות הקוליות שלכם עם חברים, בני משפחה או עוקבים ברשתות החברתיות - וכך להכין להם הפתעה מקורית. לאחר הקלטת ההנחיות, ניתן לייצר לינק ולשתף אותו ברשתות חברתיות או במייל ובאפליקציות המסרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully