וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או מבוים? הרובוט בלם את נפילת המדפים והציל את הילדה. צפו

12.7.2017 / 9:14

הגולשים טוענים שיש יותר מדי סימנים מסגירים חשודים בסרטון, אבל לטענת מפתחי הרובוט הוא יודע לפעול כאילו יש לו אינסטינקטים אנושיים

בשנים האחרונות אנחנו עדים להשתלטות של רובוטים לא חכמים במיוחד על מקצועות משעממים הדורשים כוח פיזי אבל לפחות במקרה הזה, הרובוט הפגין תושייה רבה והצליח להציל ילדה קטנה, שטיפסה על מדפי מתכת לא יציבים. בסוף השבוע האחרון הציל רובוט רוסי ילדה ששיחקה במוזיאון ולפי התיעוד, הוא זיהה את הסכנה עוד בטרם המדפים נפלו.

מצלמת האבטחה מראה שבמהלך הטיפוס הילדה גרמה למדפים ליפול ורגע לפני שהיא צנחה מטה - ועליה המדפים הכבדים - הרובוט התקרב והניף את אחת מידיו כדי לבלום את המדפים. לא ברור האם הרובוט זיהה את הסכנה, זיהה שהמדפים לא מסודרים ולכן עליו לסדר אותם או שבכלל מדובר בסרטון מבוים שנועד להיות ויראלי?

חלק מהגולשים טוענים בתוקף כי הסרטון תוכנן וצולם על ידי מפתחי הרובוט ואף ייתכן כי הילדה היא שחקנית. השאלה המרכזית שלהם היא מדוע מונחים קרטונים ריקים על מדפים במסדרון במוזיאון? בנוסף, ניתן לראות בסרטון כי מיד לאחר שהרובוט הציל כביכול את חייה של הילדה, היא קמה רגועה והולכת משם.

לטענת מפתחי הרובוט, הסרטון אותנטי לחלוטין והם מבהירים שמדובר ברובוט מיוחד עליו הם עמלו שנים רבות המזהה דמויות ורעשי רקע ופועל כאילו יש לו אינסטינקטים אנושיים. עוד מוסיפים המפתחים כי הרובוט משמש למעשה כמכונת למידה ומחקה את התנהגותם של בני אדם במצבים מסוכנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully