וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שחושפת את האמת מאחורי תמונות ביקיני באינסטגרם

15.7.2017 / 0:19

אימרה צ'צ'ן הטורקיה מעלה לרשת החברתית תמונות לפני ואחרי הריטוש, וממחישה כמה קל לתת אשליה של גוף מושלם בעזרת תאורה ואיפור. אחרי שהפכה לתופעה, דוגמניות רבות מחקות אותה

Imre Çeçen

כל דוגמנית שמכבדת את עצמה מתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל ומעלה תמונות לעתים תכופות. אבל דוגמנית אחת אמיצה במיוחד, אימרה צ'צ'ן הטורקיה-הולנדית, החליטה לנצל את הפלטפורמה כדי לחשוף בפני אלפי העוקבים שלה את האמת המרה שמאחורי תמונות שלה ושל חברותיה הדוגמניות באינסטגרם, שכמעט תמיד נראות מגונדרות, מאופרות ובפרופורציות הנכונות.

בחודשים האחרונים החלה צ'יצ'ן להעלות תמונות שלה בלבוש מינימלי - בדרך כלל בביקיני - ולהמחיש כיצד באמצעות פוטושופ ניתן לתקן את כל ה"פגמים" כך שתתקבל אשליה של גוף מושלם. למעשה, טוענת צ'יצ'ן, דרושות בסך הכל 30 שניות כדי לתקן את התמונות אם רק עושים שימוש נכון בתאורה ומצלמים בתנוחה הנכונה.

עוד בנושא
צנזורה ברשת: הדוגמנית שנחסמה מאינסטגרם בגלל שהיא סקסית מדי
הדוגמנית בת ה-18 חשפה: השקרים מאחורי התמונות באינסטגרם

"אנשים חושבים שככה אנחנו נראות 24 שעות ביממה. ובכן, אנחנו לא", כתבה וצירפה תמונה שלה לפני ואחרי הריטוש. "התמונה פה מצד ימין צולמה בעזרת תאורה חזקה שמעלימה את כל הצללים. לעומת זאת, התמונה השמאלית טבעית ומראה את כל הקימורים בגוף שלי. אין סיבה להסתיר זאת - תאורה יכולה לשנות את כל התמונה".

פעם אחרת כתבה ש"אנחנו חיים בעולם שאימץ איזשהו אידיאל יופי לא ברור. זה תמיד גורם לי לחוסר ביטחון. רבים מאיתנו רוצים להידמות לאנשים שראינו במגזינים, אבל התמונות האלה הן שקר אחד גדול. נחשו מה? אפשר להיות סקסיים גם מבלי להשתמש בפוטושופ".

כמה וכמה דוגמניות הלכו בעקבותיה והעלו לרשת תמונות טבעיות שלהן, ללא איפור וללא ריטוש. אז לפחות לעת עתה נראה שהמסר שלה חלחל, ועוד איך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully