וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסיכוי שרובוט יגנוב לכם את העבודה בקרוב? האתר הזה יגיד לכם בדיוק

13.7.2017 / 9:06

רמז: אם אתם גרפיקאים אין לכם מה לדאוג אבל אם אתם נהגי מוניות, קופאים וסדרני סחורה - אולי תיאלצו לשקול הסבת מקצוע בשנים הקרובות

רובוט באריסטה מכין קפה. מערכת וואלה!
רובוט באריסטה כבר יש, הגיע הזמן לעבור למקצוע הבא./מערכת וואלה!

שלא תגידו שלא הזהרנו אתכם: הטכנולוגיה הביאה אותנו לימים בהם כבר לא מפתיע לראות רובוט מסייע לנוסעים בנמל תעופה או רובוט מכין ללקוחות טרוטי עיניים את הקפה של הבוקר, או אפילו משמש כשפחת מין. במפעלי המכוניות רובוטים כבר מזמן השתלטו על פס הייצור ואלה רק חלק קטן מהדוגמאות.

[לאתר Will Robots Take My Job]

באינטרנט בוטים מסננים תכנים, אוספים נתונים, מתרגמים טקסטים, עונים ללקוחות על שאלות, מנתבים שיחות ואפילו כותבים מאמרים, ואנחנו רק בתחילת הדרך בכל הקשור לבינות מלאכותיות ולמידת מכונה. החלפת בני-האנוש ברובוטים זה לא רק חזון רחוק אלא מציאות ורק עניין של זמן עד שהמכונות ישתלטו על המקצועות של כולנו.

כדי להקל על ההסתגלות שלנו, בני האדם, למציאות החדשה הקימו צמד מפתחים אתר אינטרנט שמחשב את הסיכוי שרובוטים יחליפו אתכם במקום העבודה. החישוב מבוסס על היכולות שמפגינים רובוטים כיום ועל הפיתוחים החדשים הצפויים בתחום.

בניגוד לאתרים אחרים שדורשות פעולות מסובכות והזנת נתונים רבים, השימוש באתר דורש רק הזנה של המקצוע שלכם ולראות האם כדאי לתכנן הסבת מקצוע בקרוב או לא. גרפיקאים, למשל, כנראה לא יאבדו בקרוב את מקום עבודתם; הסבירות שרובוט יבצע כיום ריטוש מוצלח יותר מאדם בפוטושופ עומד על 8 אחוזים בלבד. נהגי מוניות, קופאים וסדרני סחורה דווקא נמצאים בסיכון גבוה. לטענת צמד המפתחים, כ-47 אחוזים מהמקצועות בארה"ב נמצאים בסיכון להחלפה על ידי רובוטים בקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה טיפ נותנים לרובוט?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully