וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה סלפי במוזיאון - והרסה תערוכה בשווי 200 אלף דולר

אילן גלר

16.7.2017 / 8:30

לרוע מזלה של המבקרת בתערוכה בלוס אנג'לס, היצירה הזו הייתה מורכבת ממלבנים שהוצבו כמו לבני דומינו. ברגע שהיא מעדה והפילה את הראשון, בניסיון הסלפי, האחרים המשיכו ליפול

צילום מסך

צילומי סלפי כבר גרמו למוות של אנשים, שלא שמו לב לאן הם הולכים אבל גם כשלא מדובר בחיי אדם, לצילום עצמי יש פוטנציאל הרס רב מאוד - בעיקר בחללים מעוצבים ועדינים כמו תערוכות אמנות. בסרטון של מצלמת אבטחה מתערוכת אמנות בלוס-אנג'לס, ניתן לראות את אחת המבקרות מתכופפת להצטלם ומפילה את התצוגה, שהייתה מורכבת ממלבנים עומדים כמו לבני דומינו.

בתיעוד, מלפני כשבועיים, ניתן לראות באיכות נמוכה שצלמת הסלפי מעדה וגרמה לחלק ממוצגי התערוכה ליפול זה על זה. שווי הנזק הוערך בכ-200 אלף דולרים. למרבה האירוניה, התערוכה של האמן סיימון בירץ' תוכננה במיוחד להיות אטרקטיבית עבור דור האינסטגרם.

"זו סדרה של סצנות מוגזמות ומדהימות המתוכננות להיות הרקע לסלפי המושלם, והופכת את אינסטגרם לפלטפורמה המושלמת לחוות את המחזה היקר הזה דרכו", כתבה מבקרת אמנות שסיקרה את התערוכה עבור ה-LA Times. למרות שצילומי סלפי נלקחו כאמור בחשבון בעת תכנון התערוכה, כנראה שאיש לא דאג שתהיה מאובטחת היטב מפני רגעים של חוסר תשומת לב.

סרטון הווידאו המתעד את הסלפי ההרסני פורסם רק בימים האחרונים, באישורו של בירץ' שכנראה איננו מזועזע לחלוטין מהמקרה. את התצוגה שנהרסה כנראה לא יספיקו לתקן עד תאריך נעילת התערוכה, ב-30 ביולי, אך את יתר המוצגים עדיין אפשר לראות, בתקווה שאיש לא יצליח להרוס גם אותם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התערוכה של סיימון בירץ?./מערכת וואלה!, צילום מסך
הרסה תערוכה בשביל סלפי. צילום מסך
בסרטון אפשר לראות אותה עומדת בפינה העליונה הרחוקה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully