וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסדה המגוחכת הזו אמורה להיות מושלמת לעבודה באופן ספייס

אילן גלר

21.7.2017 / 8:22

Helmfon עשויה ברובה מפיברגלס וכוללת בידוד מיוחד המפחית עד לאפס את רמת הרעשים העשויים לחדור אליה מהעולם החיצון. ניתן לדבר איתה בטלפון מבלי לחשוש מהאזנה של הקולגות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא אידיאלי לנטוורקינג./מערכת וואלה!, צילום מסך

סביבת עבודה פתוחה, המכונה "אופן ספייס" בפי רבים, הפכה לסטנדרט מקובל במשרדים מודרניים; יש לסביבת עבודה כזו יתרונות ברורים בכל הנוגע לחיסכון במקום אבל עובדים רבים לא מתלהבים מהרעש והתנועה הרבה סביבם. בניסיון לאפשר מידה מסוימת של פרטיות, גם כשאנחנו מוקפים בעשרות אנשים, יצרו אנשי הסטודיו האוקראיני Honcu Rayu קסדה מיוחדת, המיועדת במיוחד לבידוד בסביבה רועשת.

קסדת ה-Helmfon עשויה ברובה מפיברגלס וכוללת בידוד מיוחד המפחית עד לאפס את רמת הרעשים העשויים לחדור אליה מהעולם החיצון. הקסדה לא רק מבודדת רעשים חיצוניים, אלא גם שומרת את הרעש שאתם יוצרים בעצמכם בתוכה, וכך ניתן לדבר בחופשיות בטלפון או בסקייפ, לערוך סרטוני וידאו או סתם להאזין למוזיקה מבלי שאיש מהיושבים מסביב יאזין לכם.

הקסדה אומנם לא נראית אופנתית במיוחד, וגולשים רבים מציינים שהיא מזכירה את הקסדה של ריק מורניס מהסרט המיתולוגי של מל ברוקס "שיגעון בחלל", אך בסטודיו האוקראיני עובדים על מגוון עיצובים מותאמים אישית שאמורים להפוך אותה למעט יותר מגניבה. למקרה שאתם תוהים, הם רציניים לחלוטין בכוונתם להפוך את הקונספט למוצר אמיתי, אם כי עדיין מוקדם לדבר על מחיר או תאריך השקה מסחרית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל לפחות יש קצת שקט במקום הזה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעולה גם להפוגות בעמידה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully