וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה יש חור קטן ליד המצלמה באייפון ומה יקרה אם נסתום אותו?

18.7.2017 / 9:15

למרות שמדובר בפיצ'ר שנוסף לאייפון כבר בשנת 2012, עם השקת אייפון 5, מתברר שמשתמשים רבים עדיין תוהים למה משמש החור הקטן בגב המכשיר. רמז: הוא חשוב

אייפון 7 עדשה. ShutterStock
אייפון 7 עדשה/ShutterStock

יש לנו פיתרון לאחת התעלומות הגדולות של האנושות, או לפחות כזו שמטרידה משתמשי אייפון משועממים שמכירים כבר כל מילימטר במכשיר שלהם. מתברר שרבים תוהים תהו מדוע לצד המצלמה האחורית קיים חור קטן והאם בכלל יש לו תפקיד? וגם מה יקרה אם נחליט לסתום את החור?

נדגיש שאייפון הוא מוצר מהונדס להפליא ומוקפד מאוד כך שלא סביר למצוא בו חורים או חריצים שאין להם משמעות. החור הקטן לצד המצלמה האחורית הוא בעצם מיקרופון קטן, אחד משלושה מיקרופונים הקיימים במכשיר. המיקרופון האחורי נוסף לראשונה בשנת 2012, בהכרזת מכשיר אייפון 5.

שני המיקרופונים הנוספים ממוקמים בחזית המכשיר, בשוליים העליונים, ליד מצלמת הסלפי, ובתחתית המכשיר, סמוך לשקע הטעינה. "המטרה היא שתוכלו להקליט בכל מקום בו אתם נמצאים ללא תלות בזווית שבו נמצא המכשיר", הסביר מנהל השיווק של אפל פיל שילר כשהכריזו על המיקרופון האחורי. "זה יכול לעזור במצבים רבים: לא משנה אם אתה מצלם וידאו או מקיים שיחת FaceTime, המיקרופונים תמיד יהיו בכיוון הנכון".

למרות שיש כאלה שחושבים שהוא משמש לאוורור, למעשה חוץ מסאונד גרוע לא יכול לקרות יותר מדי נזק אם נסתום את החור. מה שבטוח, אם לא שמתם לב שהוא שם - עכשיו לא תוכלו עוד להתעלם מקיומו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 7 פלוס לבן - גם לו יש את החור ליד העדשה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully