וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האימוג'י: יודעים מה המשמעות של כל סמיילי? בחנו את עצמם

17.7.2017 / 8:58

כולם יודעים מה אומר סמיילי מחייך, אבל מה אומר סמיילי עם פה פעור ואיקסים על העיניים? והטיפות הכחולות הללו בצדדים - זה דמעות או זיעה?

אתם יכולים לאהוב אותם או לשנוא אותם, אבל קשה לנסח כמה משפטים בלעדיהם. לפעמים נדמה כאילו האימוג'י - סמלי הבעת הרגשות - היו כאן מאז ומעולם אבל הם נכנסו לחיינו רק בשנים האחרונות ובעשור האחרון, מאז הסמארטפונים השתלטו על חיינו, קשה להחליף כמה מילים באפליקציית מסרים מבלי להיתקל בסמיילי כלשהו.

האימוג'י בצורתם המקורית נוסדו (איך לא) ביפן, חובבת האנימציה והמחוות השקטות. בשנת 1999 הופיעו 176 הדמויות הצבעוניות הראשונות ביפן ומאז כמה מחאות הפכו את האימוג'י להרבה יותר מגוונים ותקינים פוליטית. כיום, מי שאחראי על מיסוד האימוג'ים והתקן הבינלאומי שמאפשר תקשורת בין פלטפורמות שונות הוא ארגון בשם Unicode; הארגון הזה קובע אילו אימוג'י ייכנסו לשימוש ומתי.

אם גם אתם מכורים לרגשונים החמודים (והפחות חמודים, שיש כבר היום) תשמחו לדעת שהיום החג שלכם. יום האימוג'י הבינלאומי נחגג כל 17 ביולי מאז 2014. הסיבה שהתאריך הזה נבחר היא שאייקון לוח השנה באייפון מצביע על ה-17 ביולי וביום זה גם הוקמה האנציקלופדיה המקוונת לאימוג'י.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully