וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: שש קבוצות פייסבוק ישראליות שאתם חייבים להכיר

17.7.2017 / 17:00

עברית אולי שפה קשה אבל לא מעט פעמים היא קורעת מצחוק. משיחות של אנשים ברחוב ועד ספרי ילדים אסורים - קבלו את הקבוצות שאתם פשוט חייבים לעשות להן לייק

יש המון קבוצות ועמודים מגניבים, משעשעים, חכמים ומעניינים בפייסבוק, אבל רובנו תקועים בפיד עם ההגיגים של החברים שלנו, והשיתופים שלהם. כדי לסייע לכם להוסיף מעט פלפל לפיד אנחנו אוהבים להמליץ לכם מדי פעם על פינות ברשת ששווה לתת להן לייק, והפעם שישה עמודים מעולים על טהרת העברית.

מועדון האירוניה

אנשים שלא מודעים לעצמם, פוסטים עם סתירה פנימית ותמונות שלא מותירות מקום לדימיון - הם החומרים מהם עשויה הקבוצה הזאת. מהאוהדים המרימים ששרו את השיר "כולם לשבת" ועד הגרר שנתקע בדרך. אם אירוניה זה הקטע שלכם (וגם אם לא), הקבוצה הזו שווה לייק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו יכולים לתקן הכול. דפקו חזק על הדלת כי הפעמון לא עובד"./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולצה מטיילת בוואדי

גם אתם לא הבנתם למה חולצה יצאה לטייל בוואדי? קבוצת הפייסבוק הזו תחשוף אתכם לשלל כותרות מרחבי הרשת בעלות דו-משמעות. עכשיו אתם כבר מבינים את שם הקבוצה? כאן תמצאו עוד המון דוגמאות מעולות וקורעות כאלו מרחבי הרשת.

ספרים שרציתי לקרוא

חושבים ש"כיפה אדומה" או "עמי ותמי" הם סיפורים די מרתיעים לילדים? חכו שתראו מה הכינו לכם בעמוד הזה. סמים, מחבלים, פוליטקאים מושחתים ועוד הרבה דברים טובים מחכים לכם בספרי הילדים שיצרו חברי הקבוצה. אגב, את הילדים כדאי להרחיק מכאן.

קול העברית כולה

אמריקאים או אמריקנים? מה ההבדל בין אליך ואלייך? אם יש לכם שאלה שקשורה בשפה העברית, אתם יכולים לפנות למורה שלכם ללשון. אופציה נוספת היא פשוט לשאול בקבוצת "קול העברית כולה" ותזכו לתשובה מהירה.

אפשרות נוספת לשאול שאלות על השפה - בקבוצה (הסגורה) העברית שלנו. המקימים הגדירו אותה כקבוצה על "עברית בעברית וכל מה שמסביב לעברית, מלפניה, מאחוריה ומצדדיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשים מדברים

כמה פעמים הלכתם ברחוב או שסתם ישבתם באוטובוס ויצא לכם להאזין לשיחות של אחרים ופתאום שמעתם משפט שלא האמנתם שמישהו יגיד? ובכן, עמוד אנשים מדברים אוסף בדיוק את המשפטים האלו - וזה קורע מצחוק. משפטים מדהימים של ילדים, הורים, תיכוניסטים, חיילים וכל מי שאתם יכולים להעלות על הדעת. זהירות, זה ממש ממכר.

האקדמיה ללשון העברית

וכמובן, אי אפשר לסיים בלי להזכיר את עמוד העברית האולטימטיבי של האקדמיה ללשון העברית. איך אומרים שני פנים או שתי פנים, מתי אפשר לשים פסיק לפני ו' ולמה לעזאזל צריך לכתוב צוהריים ולא צהריים? כול התשובות לשאלות בנושא השפה ועוד הרבה מעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully