וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע שנות ה-70: אטארי חשפה את הקונסולה החדשה שלה

18.7.2017 / 9:58

הקונסולה החדשה של אטארי תגיע בשני דגמים - אחד שמזכיר את חיפוי העץ הקלאסי ואחד באדום ושחור. למרות הדימיון לדגם ה-2600 המיתולוגי, החומרה מתקדמת הרבה יותר

בסוף שנות ה-70 של המאה הקודמת היה המותג "אטארי" שם נרדף למשחקי מחשב, והקונסולות של החברה היו להיט מכירות אדיר בארה"ב ובשאר העולם. תהפוכות הגורל הובילו את החברה לפשיטת רגל, וסביר להניח כי רבים מהגיימרים כיום כלל לא מכירים אותה. זה לא מפריע לבעליה הנוכחיים, המשקיע והיזם פרד צ'סנייס, להכריז על קונסולה חדשה לגמרי הנושאת את שם המותג הקלסי.

הקונסולה החדשה של אטארי תגיע בשני דגמים - אחד שמזכיר את חיפוי העץ הקלאסי ואחד באדום ושחור. למרות הדימיון לדגם ה-2600 המיתולוגי, החומרה מתקדמת הרבה יותר; הקונסולה תציע תמיכה בכרטיס SD לאחסון, שקע HDMI וארבעה שקעי USB.

בשלב הזה החברה ממשיכה להתגרות במעריצים ולא חושפת פרטים נוספים לגבי תאריך ההשקה הרשמי או המחיר אך סביר להניח שהיא לא תהיה יקרה במיוחד. החברה הבטיחה שהקונסולה תאפשר לשחק בכל המשחקים הקלאסיים בנוסף לתוכן עדכני יותר. לא ברור האם מדובר באדפטציות מודרניות למשחקים ישנים כמו פונג ופרוגר או משחקים חדשים אבל נראה שהיא תתחרה על לבם של חובבי הנוסטלגיה יותר מעל לבם של חובבי הקונסולות העוצמתיות.

נינטנדו, יצרנית נוספת בעלת היסטוריה ארוכה בתעשיית המשחקים, נהנתה מהצלחה גדולה לאחרונה עם מוצר דומה - גרסה מחודשת לקונסולת ה-NES האהובה - אך בסופו של דבר החליטה להסיר את הגימיק מהמדפים. אפשר רק לקוות שזה לא יהיה גם גורלה של הקונסולה של אטארי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא זנחו את מראה העץ הקלאסי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם מדובר בגימיק או בקונסולה עם מפרט עוצמתי? נגלה בהשקה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקונסולה החדשה - שילוב של ישן וחדש./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקונסולה העתיקה של אטארי./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אטארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully