וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרוג הבא לווטסאפ יאפשר ניגון של סרטוני יוטיוב ישירות מהאפליקציה

20.7.2017 / 9:14

אפליקציית המסרים תציע בקרוב שדרוג שרבים חיכו לו - הפעלה של לינקים ליוטיוב בחלונית ישירות מתוך חלון השיחה במקום לשלוח את המשתמשים לאפליקציה חיצונית או לדפדפן

צילום מסך

אפליקציית המסרים הפופולרית ממשיכה לשדרג את הממשק. בגרסת הבטא (הגרסה הניסיונית המופצת למעטים לפני שהופכת לעדכון לכלל המשתמשים) האחרונה חשפה ווטסאפ פיצ'ר חדש ומעניין, שיקל מאוד על השימוש באפליקציה ויסייע להשאיר משתמשים בתוכה, בהתאם למדיניות של פייסבוק שרכשה את ווטסאפ לפני כמה שנים.

האפשרות החדשה, שכאמור אינה זמינה עדיין לכולם, מאפשרת לצפות בסרטוני יוטיוב ישירות מהאפליקציה ללא הצורך לעבור לאפליקציית יוטיוב או לדפדפן, כפי שהיה נהוג עד עתה. כלומר, בעת לחיצה על קישור שמקורו באתר הווידאו הגדול בעולם, ייפתח בפני המשתמשים חלון קטן צף של הסרטון.

הווידאו יתנגן באפליקציה לצד ההודעות עצמן וניתן יהיה לגרור את החלון לכל כיוון כמו באפליקציית יוטיוב עצמה. אפשר להקטין או להגדיל את חלון הווידאו באמצעות מחוות צביטה וגם לצפות בסרטון על מסך מלא ישירות מתוך ווטסאפ. בשלב הזה לא ברור מתי הפיצ'ר יגיע לכלל המשתמשים אך נראה שהוא יוצע קודם למשתמשי אייפון ורק לאחר מכן למשתמשי אנדרואיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ניגון סרטוני יוטיוב בווטסאפ. צילום מסך
נפתח ישירות באפליקציה בחלון שאפשר להגדיל ולהקטין./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully