וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רובוט האבטחה הזה התאבד בקפיצה למזרקה?

19.7.2017 / 9:06

רובוט המיועד למשימות אבטחה שסייר במרכז קניות בוושינגטון DC מצא את מותו בטרם עת לאחר שנפל למזרקה. מאבטח שצילם אותו צחק שמדובר בהתאבדות והרשת חגגה

מקרב משעשע וביזארי התרחש לאחרונה בשכונת ג'ורג'טאון בוושינגטון DC, בירת ארה"ב. הרובוט, מסוג נייטסקופ, המיועד למשימות אבטחה וסיורים במרכזי קניות ומשרדים הומי אדם התאבד בטביעה במזרקה הסמוכה לאחד ממרכזי הקניות בהם סייר. אחד מאנשי האבטחה שהיה עד למקרה למקרה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו בחצי גיחוך ואמר: "הרובוט שלנו התאבד בקפיצה למזרקה היום. הבטיחו לנו מכוניות מעופפות וקיבלנו רובוטים מתאבדים".

לא ברורה הסיבה בגינה החליט הרובוט להימנע מהפרוטוקולים שאמורים לדאוג שיישאר יבש וקפץ ראש למזרקה אולם ההיגיון מכתיב שלא מדובר בהתאבדות קלאסית אלא ככל הנראה הרובוט הסתבך ולא הצליח לנווט במרכז הקניות הסבוך, וכתוצאה מכך החליק על המדרגות הרטובות בקדמת המזרקה. כמו כן, החברה המייצרת את רובוט האבטחה מסרה כי החיישנים בהם משתמש הרובוט לא עבדו כשורה ושהם עושים ככל שביכולתם על מנת שמקרה כזה לא יחזור על עצמו.

התמונה שפרסם בפייסבוק המאבטח הפכה לוויראלית והתגובות המשעשעות של הגולשים לא אחרו לבוא. רבים השוו אותו למרווין הרובוט הדכאוני מספרי "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" אבל זו אינה הפעם הראשונה שהרובוט מהסוג הזה לא עומד במשימותיו: לפני כשנה נתקל אדם בגילופין ברובוט וגרם לו ליפול על הרצפה. לא מעט זמן אחר כך, הרובוט נתקל בפעוטה בת שנה וחצי וגרם לה לפציעות קלות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

תגובת הרשת לא איחרה לבוא

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully