וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורף את הרשת: הציפור המרחפת מול מצלמת האבטחה - איך זה קרה?

21.7.2017 / 7:43

סרטון אבטחה ביתי שעלה ליוטיוב השבוע, ומציג ציפור חולפת על פני המצלמה לכמה רגעים, זוכה לפופולריות מפתיעה בזכות צירוף מקרים נדיר. אנחנו לא מסוגלים להפסיק לצפות בזה

צילום מסך

לא צריך להיות אורניתולוג כדי לדעת שציפורים צריכות לנופף בכנפיהן כדי להתרומם מהקרקע ולהישאר באוויר. לעתים ניתן לראות ציפור דואה כשכנפיה פרושות אך ציפור עם כנפיים מקופלות המרחפת ומקפצת באוויר - זה מחזה נדיר מאוד. בעיקר אם לוקחים בחשבון שלא מדובר בעבודה של גרפיקאי אלא בתיעוד אמיתי ממצלמת אבטחה ביתית.

בסרטון קצר, שפורסם ביוטיוב לפני כמה ימים וכבר צבר יותר ממיליון צפיות, ניתן לראות את הציפור הקטנה מסוקרנת ממצלמת האבטחה שתיעדה אותה בקומה השנייה של בית פרטי. האשליה שגורמת לציפור להיראות כאילו היא מרחפת באוויר מבלי שתזיז את כנפיה נוצרת בשל הסנכרון בין תנועת הכנפיים לקצב הצילום של המצלמה.

או במילים אחרות: מצלמת האבטחה הביתית הפשוטה אינה מצלמת 24 פריימים לשנייה אלא פחות ולכן נוצרות קפיצות זמן קצרות. במקרה של הציפור הזו, קפיצות הזמן היו מתואמות עם תנועת הכנפיים וכך יצא שהמצלמה לכדה בכל פעם רק את הרגע שכנפי הציפור הוא למטה.

זו אינה הפעם הראשונה שסרטון קצר דומה מצליח להגיע לוויראליות מרשימה. לפני כמה חודשים נדהמו הגולשים ברחבי העולם ממסוק שנראה כאילו הוא עולה לאוויר מבלי לסובב את להביו. אך בניגוד לסרטון הציפור, האפקט אז הושג בכוונה בזכות תיאום קצב הצילום לסיבוב הלהבים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ציפור מרחפת אשליה. צילום מסך
ציפור מרחפת אשליה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully