וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון היקר בישראל: HTC 11 הושק רשמית בארץ - מה הוא מציע?

21.7.2017 / 8:02

ערכת השבבים סנאפדרגון 835 יחד עם 6 גיגה RAM ו-128 גיגה לאחסון הופכים את מכשיר הדגל הטאיווני לאחד הסמארטפונים המתקדמים בעולם, אבל האם זה מצדיק תג מחיר גבוה כל כך?

יח"צ - חד פעמי

כחודשיים לאחר שהושק בעולם, HTC U11 העוצמתי עם המסגרת הלחיצה מגיע לישראל בייבוא רשמי של חברת טאצ'גרופ. ל-U11 מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD. בשונה מהמכשירים של LG וסמסונג נטולי השוליים ל-U11 יש שוליים שמבצעים תפקיד חשוב - המסגרת רגישה למגע וניתן לבצע באמצעותה מחוות כמו לפתוח את המכשיר, לצלם תמונה לפתוח אפליקציות ועוד. המסגרת הרגישה היא דרך חדשה ומסקרנת להשתמש בסמארטפון, ואם המשתמשים יגיבו לזה בחיוב יש סיכוי טוב שנראה עוד יצרניות מאמצות את הפטנט.

בלב המכשיר נמצאת ערכת השבבים סנאפדרגון 835 העדכנית ביותר של קוולקום ו-4 גיגה זיכרון RAM - שילוב שמספק הרבה מעבר לכוח העיבוד שזקוק לו המשתמש הממוצע. עם זאת, קיימת גם גרסה חזקה יותר עם 6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון פנימי. ל-U11 סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה והוא עמיד למים בתקן IP67.

היצרנית הטאיוונית שילבה במכשיר רמקולים עוצמתיים, הממוקמים באפרכסת המכשיר ואילו רמקול נוסף שמשמש כסאב-וופר בחלקו התחתון. הרמקולים מספקים סאונד עשיר ועוצמתי ובדומה לאפל, גם HTC מודיעה ללקוחותיה שהם צריכים להיפרד משקע האוזניות הסטנדרטי שקיים כמעט בכל הסמארטפונים, ולהתחיל להתרגל לשלל מתאמים שיאפשרו להמשיך להשתמש באוזניות חוטיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר הזה מציע מפרט הרבה יותר חזק ממה שהמשתמש הממוצע צריך./מערכת וואלה!, צילום מסך

מערך הצילום של ה-U11 כולל מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל עם פיקסלים כפולים ומפתח צמצם של f/1.7, לצד מצלמת 16 מגה פיקסל. המצלמה שלו זוכה לשבחים ולציון הגבוה ביותר (90) של מעבדת DxOMark, הידועה כאוטוריטה בתחום הצילום.

U11 מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 עם הממשק הייחודי של HTC, הכולל לא פחות משלוש עוזרות דיגיטליות – גוגל אסיסטנט, Sense Assistant של החברה ובהמשך גם אלקסה של אמזון (בעדכון תוכנה).

מחירו המומלץ לצרכן בישראל, לפי טאצ'גרופ, הוא 3,590 שקלים לגרסת ה-128 גיגה ו-3,190 שקלים לגרסת ה-64 גיגה, מה שהופך את ה-U11 למכשיר היקר ביותר שנמכר כיום בישראל. בארה"ב תוכלו לרכוש אותו ב-649 דולרים, שזה 2,317 שקלים בלבד לדגם ה-64 גיגה ובאירופה המחיר שלו נע בין 2,800 ל-3,000 שקלים. לעומת זאת אייפון 7, שהיה נחשב למכשיר הדגל היקר ביותר בארץ, עולה כיום 3,000 שקלים ביבוא רשמי וגם גלקסי S8, שנחשב לאחד הסמארטפונים היקרים ביותר, עולה בישראל 3,100 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
HTC U11.
המסגרת הלחיצה המסקרנת משמשת למגוון פקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully