וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרק הראשון של משחקי הכס גרם לצניחה בצפייה בפורנו באינטרנט

אילן גלר

24.7.2017 / 9:25

"כפי שקורה לעתים קרובות באירועים מיוחדים, כמו גמר ליגת הפוטבול או ה-NBA, אנשים מעדיפים לצפות בשידור החי", הסביר סגן נשיא PornHub, קורי פרייס. בשיא הפרק הייתה צניחה של 95 אחוזים בצפייה באתר

צילום מסך

(בסרטון: הטריילר לעונה השביעית של "משחקי הכס")

ביום שני שעבר, לפנות בוקר, שודר בארה"ב וברחבי העולם הפרק הראשון בעונה השביעית של סדרת הטלוויזיה המדוברת, "משחקי הכס". שידור הפרק שבר את שיאי הרייטינג של רשת HBO, עם יותר מ-16 מיליון צופים בארה"ב, וגם את שיא ההורדות הפיראטיות ברשת עם 90 מיליון הורדות ביממה הראשונה, והנהירה של הצופים הורגשה גם באתר הפורנו הפופולרי PornHub.

לפי דיווחי אתר התוכן למבוגרים, יום שידור הפרק היה אחד הימים החלשים ביותר אי-פעם, ובזמן שידור הפרק כמות הגולשים באתר הייתה נמוכה במיוחד. ברגעים מסוימים, במהלך שידור פרק הבכורה, היה היקף התנועה ב-PornHub נמוך בלא פחות מ-95 אחוזים לעומת יום רגיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צניחה חדה בתנועה לאתר הפורנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

"כפי שקורה לעתים קרובות באירועים מיוחדים, כמו גמר ליגת הפוטבול או ה-NBA, אנשים מעדיפים לצפות בשידור החי", הסביר סגן נשיא החברה, קורי פרייס. "ברגע שהפרק הסתיים, התנועה לאתר חזרה מיד למצבה הרגיל" הוסיף. גם האוורד לווין, נשיא חברת ההפקות Exile Entertainment, האחראית ללא מעט מהתוכן הפופולרי ב-PornHub, לא נשמע לחוץ במיוחד בראיון לערוץ הטלוויזיה פוקס ניוז. "אני לא חושב שאנחנו נמצאים בסכנה מצד משחקי הכס או כל תוכנית פופולרית אחרת שתגרום לאנשים לנטוש את הצפייה בתכנים למבוגרים", אמר.

מעניין שאף אחד מהדוברים לא בחר להתייחס לכך שמשחקי הכס, יותר מכל סדרת טלוויזיה פופולרית אחרת, בוחרת לעתים קרובות להתחרות באתרי הפורנו בסצנות סקס נועזות משלה. מה שבטוח - את חיבת הגולשים לפורנו ברשת יהיה קשה להכחיד בזמן הקרוב.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא פורנו - זה HBO./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו
  • pornhub

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully