וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום TV משתדרג: מעכשיו ניתן לחזור אחורה בזמן לתכניות שפספסתם

25.7.2017 / 10:29

עד עכשיו יכולנו לצפות בתוכניות ששודרו רק אם הקלטנו מראש או דרך ה-VOD. בימים הקרובים חברת סלקום תאפשר למנויה לצפות בתכנים ששודרו ב-50 ערוצים עד שבוע מיום השידור המקורי, ללא הקלטה מראש ומוסיפה פיצ'ר חדש למשתמשי ה-Apple TV.

בצל השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר, סלקום משחררת עדכון חדש לסלקום TV כאשר הפעם מנסה החברה לשנות את הרגלי הצפייה בערוצים. החברה משיקה שירות חדש המאפשר "חזרה בזמן" ב-50 ערוצים. החזרה בזמן תאפשר לצופה לחזור אחורה עד לשבוע מיום שידור התוכנית, כך שיהיה ניתן לצפות בתוכניות ששודרו ב-50 ערוצים נבחרים כמו ערוצי הספורט, נשיונל ג'אוגרפיק, ערוצי הילדים וערוצי 1 ו-2, מבלי להקליט את התוכנית מראש, כך שכל התוכניות נשמרות בענן. "סלקום TV שוב פורצת דרך ומאפשרת לעבור מהרגלי הצפייה המסורתיים לטלוויזיה של העתיד – צפייה בתוכניות ששודרו בערוצים מתי שרוצים", אמר יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן בסלקום והוסיף "מהיום אנו מאפשרים ללקוחות לצפות באופן חופשי בכל השידורים של השבוע האחרון, ללא כל דאגות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפייה ב-50 ערוצים עד שבוע אחורה./מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, השירות מאפשר צפייה שבוע אחורה ללא צורך בהקלטה מראש בכל התוכניות ב-50 הערוצים. לטענת החברה, בעת פיתוח השירות התבססה על מחקרי לקוחות קיימים שהביעו צורך לחזרה לשידורים הישירים עד שבוע לאחור. השירות יהיה זמין בימים הקרובים בממירי הסלקום TV ובהמשך כאשר לא ציינה מתי בדיוק, יהיה זמין גם עבור לקוחות ה-Apple TV, אנדרואיד TV וה-Smart TV. בחירת התוכניות ששודרו מתבצעת מפס המידע בתחתית המסך או באמצעות לחיצה על לשונית "שודר השבוע" שממוקמת בשורת התפריט ומציעה עבור כל אחד מהערוצים את רשימת לוח השידורים המלא של כל ערוץ לשבוע האחרון. בשונה מסלקום שמאפשרת צפייה של עד שבוע אחורה ורק באמצעות הממיר, פרטנר מציעה שירות זהה המאפשר צפייה של עד שבועיים בכל התוכניות ובכל הערוצים, גם דרך האפליקציה.

אחרי שהיה זמין רק עבור בעלי הממירים, סלקום השיקה את שירות המוזיקה "ווליום", גם עבור משתמשי ה-Apple TV. השירות מאפשר גישה ללא הגבלה למיליוני תכנים להאזנה מהארץ ומהעולם. עוד מאפשר השירות האזנה לשירים מכלל תחנות הרדיו, רשימת השמעה של כל השירים שנוגנו בהתאם ללוח השידורים, רשימות שמע שנבנו מראש על פי מצבים משתנים ועוד. השירות יינתן בחינם גם עבור משתמשי ה-Apple TV בעדכון שיהיה זמין בימים הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully