וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סרט או פרסומת? דווין "דה רוק" ג'ונסון וסירי כובשים את העולם

25.7.2017 / 16:06

איך מלמדים את המשתמשים ממשק שכולו וירטואלי? אפל מגייסת את כוכב מהיר ועצבני, דווין "דה רוק" ג'ונסון לפרסומת חדשה וארוכה במיוחד עם אורחת מפתיעה.

חברת אפל לוקחת את סירי צעד אחד קדימה ולרגע גם אנחנו חשבנו שמדובר בסרט אמיתי. בשיתוף פעולה מיוחד עם כוכב מהיר ועצבני 8, דווין "דה רוק" ג'ונסון, שחררה אפל פרסומת מושקעת שמטשטשת את הקווים בין פרסומת בת 4 דקות לטריילר אמיתי לסרט שישוחרר לאקרנים. בפרסומת הארוכה במיוחד ויוצאת הדופן, מככבת לצד "דה רוק", לא אחרת מאשר סירי, העוזרת הווירטואלית של אפל.

דה רוק בסרטון מיוחד עבור אפל. מתוך חשבון האינסטגרם של דווין ג'ונסון,
דה רוק בסרטון מיוחד עבור אפל/מתוך חשבון האינסטגרם של דווין ג'ונסון

לאחרונה מרבה אפל לשחרר פרסומות בכיכובם של סלבריטאים, כאשר האחרונה בהן הייתה טיילור סוויפט שכיכבה בפרסומת מיוחדת לשירות המוזיקה. אולם נראה שהפעם אפל בחרה את אחד מכוכבי הסרטים החמים ביותר. מדובר בסרטון ארוך יחסית בן 4 דקות שהועלה ליוטיוב של אפל, שם סירי ודווין משתפים פעולה יחדיו. הסרטון בוצע כדי לקדם את סירי, ולבצע "מפגן יכולות", מאחר והעוזרת תגיע כבר בדצמבר הקרוב לרמקול ה-HomePod. אותו רמקול הושק בכנס המפתחים שהתקיים ביוני ויהווה אלטרנטיבה לעוזרת הווירטואלית של גוגל ושל אמזון.

אל תצפו לסרטון אקשן שכולל מכוניות מתפוצצות ושעפות באוויר או פושעים חסרי רחמים, מאחר ובסרטון מגלם ג'ונסון את תפקיד חייו, איש עסוק במיוחד במשימות יומיומיות ומשחק במספר רב של סרטים, בזמן קצר במיוחד. בסרטון מנסה ג'ונסון להתקיל את סירי באמצעות מגוון שאלות ומשימות, וכל זאת על מנת לדחוס כמה שיותר משימות במהלך היום וזאת תוך כדי ציפייה שהיא גם תעמוד בכל המשימות של ג'ונסון. הסרטון בן ה-4 דקות זוכה לפוסטר מושקע שרק עוזר לטשטש את הגבולות בין פרסומת לסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully