וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה ארצית באפליקציית פנגו; עיריית תל אביב לא תרשום דוחות בכחול לבן

25.7.2017 / 12:27

משעות הבוקר משתמשים מדווחים כי אפליקציית פנגו המאפשרת תשלום בחניות כחול לבן הפסיקה לעבוד. בתל אביב קיבלו הפקחים הנחיה שלא לרשום דוחות בכחול - לבן עד לתיקון התקלה.

תקלה ארצית באפליקציית התשלום בחניות כחול לבן "פנגו". משתמשים רבים מדווחים על כך שהאפליקציה הפסיקה לעבוד בשעות הבוקר. זו התקלה השנייה שמתרחשת ביממה האחרונה, כאשר גם אתמול האפליקציה הפסיקה לעבוד למשך שעתיים. כאשר פותחים את האפליקציה, עולה מסך טעינה הנטען שוב ושוב עד שמופיעה חלונית המורה על תקלה. עיריית תל אביב מסרה לוואלה! Tech כי דוחות שנרשמו אתמול בין השעות 12:50 – 15:15 בגין חנייה בכחול – לבן ללא הפעלת אמצעי תשלום, מוזמנים לפנות לעירייה בבקשת ביטול והדוחות יבוטלו. עוד הוסיפה "לאור התקלה שאירעה הבוקר מהשעה 08:15 ועודנה נמשכת, פקחי העירייה קיבלו הבוקר הנחייה שלא לרשום דוחות בכחול לבן עד לתיקון התקלה".

התקלה האחרונה בשירות של פנגו אירעה לפני שלוש שנים, אז לא ניתן היה לשלם עבור החניה. מדובר בשירות תשלום בחניות כחול לבן הפופולרי בישראל, עם מעל ל-1.7 מיליון לקוחות. מפנגו נמסר כי אם הופעלה חניה לפני התקלה אז היא תמשיך לעבוד. החניה תסתיים לפי טווח השעות הרגיל שהוא לרוב 3 שעות או עם סיום שעת הגביה. אם הפעלתם חניה וברצונכם לבטל אותה או להאריך, תצטרכו להתקשר למספר *4500. מפנגו נמסר: " בשעות האחרונות מתרחשת תקלה זמנית שמתבטאת בזמינות האפליקציה. ניתן להתקשר ולהפעיל או לסיים חניה באמצעות חיוג קולי 4500*. מתוך אחריות, במקרים שבהם נתקבלו דוחות בשל התקלה, פנגו תסייע ללקוחותיה".

צילום מסך תקלה בפנגו. צילום מסך: תקלה בפנגו,
עיריית תל אביב הורתה לפקחים שלא לחלק דוחות/צילום מסך: תקלה בפנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully