וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמת על שוק הביניים: סמסונג משיקה בישראל את סדרת Galaxy J Pro

26.7.2017 / 14:14

שוק מכשירי הביניים בישראל בוער, בזכות היצרניות הסיניות שמציעות מכשירים אטרקטיביים במחירים זולים. כעת חברת סמסונג השיקה בישראל את סדרת ה-J החדשה במחיר של עד 1,399 שקלים.

סמסונג ישראל הכריזה על השקת סדרת ה-Galaxy J Pro. הסדרה החדשה כוללת 2 מכשירים, ה-Galaxy J7 , המכשיר הבכיר בסדרה ואת ה-Galaxy J5. סדרת ה-J Pro היא סדרת הביניים של סמסונג שמאזנת בין חומרה מתקדמת למחיר אטרקטיבי ונועדה כדי לתת מענה להיצע המכשירים הזולים שמציפים את השוק, כמו שיאומי. "סדרת ה-Galaxy J היא אחת הסדרות הנמכרות של סמסונג", אמר גיא היבש מחטיבת המובייל בסמסונג ישראל. "אנו בטוחים שהעיצוב המשופר, טכנולוגיית המצלמה המעולה ומאפייני הביצועים הגבוהים של המכשירים החדשים בסדרה יימשכו את הלקוחות הקיימים והחדשים המחפשים סמארטפון מעוצב ורב עוצמה המייצג מותג איכותי ואמין, ברמת מחיר נגישה".

גלקסי J Pro. יח"צ, אתר רשמי
גלקסי J Pro/אתר רשמי, יח"צ

ה-Galaxy J7 Pro מגיע עם מעטפת מתכתית, מסך הקיים בסדרות המתקדמות יותר מסוג SuperAmoled בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD. בלב המכשיר פועם מעבד Exynos 7870 מתוצרת החברה, לצד זיכרון 3 גיגה RAM ו-32 גיגה לאחסון לצד חריץ הרחבה. סדרת ה-J Pro חולקת את אותו מערך הצילום שכולל מצלמה אחורית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומצלמה קדמית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 ונורית פלאש. בשונה מה-J5, המכשיר מגיע עם מסך ה-Always On המציג התראות גם כאשר המסך לא בשימוש. שני המכשירים מצוידים בקורא טביעות אצבע על גבי כפתור הבית.

אחיו הקטן בסדרה, ה-J5 Pro כולל מפרט זהה למעט המסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית HD. שאר הנתונים הטכניים כמו המעבד, זיכרון ה-RAM ומערך הצילום זהים ל-J7. שני המכשירים יגיעו עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 "נוגט" העדכנית. המכשירים יהיו זמינים לרכישה בצבעים שחור, כסוף וזהב החל מהיום במחיר מומלץ לצרכן של 1,199 שקלים ל-J5 Pro ו-1,399 שקלים ל-J7 Pro.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully