וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר הדגל החדש של מייזו: שני מסכים, שלוש מצלמות ו-6 גיגה RAM

ענקית הסלולר הסינית חשפה בסין את מייזו פרו 7 ופרו 7 פלוס הייחודי עם מערך הצילום הכפול הראשון של החברה ומסך מגע משני ארוך בגב המכשיר

אתר רשמי

יותר משנה אחרי שהשיקה את מכשיר הדגל הקודם שלה, ענקית הסלולר הסינית "מייזו", חשפה היום במסיבת עיתונאים שנערכה בעיר זוהאי שבסין את סמארטפון הדגל החדש שלה מייזו פרו 7 ואת הגרסה הבכירה שלו מייזו פרו 7 פלוס.

הדגם החדש מציע לראשונה אצל מייזו מערך צילום אחורי כפול אבל גם גימיק מגניב שעשוי להפוך את המכשיר הזה לאטרקטיבי הרבה יותר - מסך מגע משני בגב המכשיר, בגודל 1.9 אינץ' מסוג Amoled ברזולוציית 240x536 המציג את השעה, עדכונים, את מזג האוויר, מד צעדים ומאפשר צילום סלפי עם המצלמה האחורית שנחשבת לאיכותית יותר.

מייזו פרו 7 מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' מסוג Amoled ברזולוציית Full HD, ערכת שבב Helio P25 של מדיה-טק, 4 גיגה זיכרון RAM ואחסון פנימי בנפח 64 גיגה עם חריץ הרחבה. את המכשיר מפעילה סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה הנטענת בסטנדרט mCharge 3 שפיתחה החברה. הוא יוצע למכירה בצבעים אדום וזהוב.

למייזו פרו 7 פלוס מסך בגודל 5.7 אינץ' מסוג Amoledברזולוציית QHD. הפרו 7 פלוס הוא המכשיר הראשון המשלב את ערכת השבבים Helio X30 של מדיה-טק המציגה חסכון בסוללה של 30 אחוזים לעומת הפרו 6 פלוס. המכשיר כולל 6 גיגה RAM זיכרון עבודה לצד 64 או 128 גיגה לאחסון פנימי.
את הפרו 7 פלוס מפעילה סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות תקן mCharge 4 המאפשר טעינה מאפס ל-67 אחוזים בתוך חצי שעה. הוא יגיע בצבעים "כסוף קריסטל", "זהב ענבר", ו-"שחור חללי".

מייזו פרו 7. צילום: אורן דותן, אתר רשמי
"נטען מאפס ל-67 אחוזים תוך חצי שעה"./אתר רשמי, צילום: אורן דותן

לשני המכשירים, כאמור, מסך משני מאונך בגב בגודל 1.9 אינץ' ומערך צילום כפול - שני חיישני IMX386 של 12 מגה פיקסל, כאשר חיישן אחד מונוכרומטי ואילו השני צבעוני, מתוצרת סוני עם מפתח צמצם f/2.0. לשני המכשירים מצלמה קדמית לצילומי סלפי עם חיישן 16 מגה פיקסל וטעינה מהירה בטכנולוגיית mCharge של החברה בחיבור USB מהיר מסוג C וקורא טביעות אצבע. המכשירים מגיעים עם אחסון פנימי מסוג UFS 2.1 הנחשב למהיר במיוחד. כבר בדגם הקודם הדגישו בחברה כי הטעינה המהירה לא מחממת את המכשיר כמו טכנולוגיות דומות במכשירים אחרים. שניהם מגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 העדכנית, עליה מולבש הממשק הייחודי של החברה Flyme 6.


הפרו 7 בגרסה עם ה-Helio P25 ימכר בסין במחיר של 1,520 שקלים בעוד שהגרסה הבכירה עם ה-X30 תעלה 1,780 שקלים. הפרו 7 פלוס יעלה 1900 שקלים לגרסת ה-64 גיגה ואילו הגרסה נפח 128 גיגה תעלה 2150 שקלים. כאמור אלו המחירים של המכשירים בסין ואילו מחירם בישראל טרם נקבע, אך באג מסרה כי הם צפויים להגיע לישראל במהלך חודש ספטמבר.

הכותב הינו אורח מייזו בסין.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מייזו פרו 7 גב אחורי. צילום: אורן דותן, אתר רשמי
מסך מגע בגב הסמארטפון./אתר רשמי, צילום: אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully