וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיו: בקרוב גוגל לא ייראה יותר כמו שאנחנו מכירים

27.7.2017 / 9:30

מנוע החיפוש של גוגל כמעט ולא השתנה מאז שעלה לאוויר לראשונה, אך כעת נראה כי השינוי החדש של גוגל צפוי לשנות את עמוד החיפוש שכולנו משתמשים בו.

כנראה שלא תצליחו להיזכר בפעם האחרונה שחיפשתם שאלה במנוע חיפוש שהוא לא גוגל. מנוע החיפוש הפופולרי של גוגל הביא את החברה לשווי מטורף של 642 מיליארד דולר ובעשור האחרון אין אחד שלא משתמש בו. כולנו מכירים את זה שכשעולה לנו שאלה או תהייה, הדבר הראשון שאנחנו עושים זה לפתוח את גוגל, לחפש ותוך שניות בודדות אנחנו מקבלים את התשובה. כולנו גם רגילים לעיצוב הפשוט של גוגל, שורת חיפוש באמצע הדף, לוגו מעל וכניסה לחשבון האימייל בצד שמאל, אך נראה שבקרוב גוגל הולכת לשנות את עיצוב מנוע החיפוש.

נראה שלגוגל נמאס מהעיצוב שמלווה אותה בשנים האחרונות והיא עשויה לבצע מתיחת פנים משמעותית לדף הבית שלה, כאשר הדף ברובו יתבסס על בינה מלאכותית. הבינה המלאכותית תתבסס על היסטוריית החיפושים שלכם, המיקום הנוכחי ועוד. ביחד עם כל הנתונים האלו, תנסה גוגל לחזות את מה שאתם עומדים לחפש. כן, מנוע החיפוש של גוגל יהפוך לחכם יותר ועוד לפני שתתחילו להקליד את השאלה, תקבלו את התשובה.

גוגל נפרדת מהחיפוש. צילום מסך, אתר רשמי
האם בקרוב גוגל תדע מה אנחנו רוצים לשאול עוד לפני שנכתוב את זה?/אתר רשמי, צילום מסך

אל דאגה, שורת החיפוש לא תיעלם לשום מקום, לפחות לא בזמן הקרוב. אולם נראה כי גוגל תעדיף שלא תקלידו ושהבינה המלאכותית תצליח לחזות את השאלה שלכם, עוד לפני ששאלתם אותה ותציג אותה על גבי דף הבית. המשתמש יוכל לשפר את תוצאות הבינה המלאכותית. כך לדוגמה יוכל לסמן נושאים שמעניינים אותו בתוצאות החיפוש, על ידי סימון של "עוקב". השינוי שככל הנראה יגיע למנוע החיפוש הגיע לאחרונה אל הסמארטפונים בצורה קצת שונה. גוגל שדרגה את אפליקציית גוגל Now וכעת היא מציעה זרם חדשות המבוסס על חיפושים קודמים שבוצעו, כתבות שנקראו ועוד. מספר גורמים בתעשייה מנבאים כי בתוך עשור הבינה המלאכותית תבצע פעולות טוב יותר מאשר בני אדם במשימות מורכבות. בינתיים אפשר רק לגרום לדמיון שלנו לחשוב איך היא תשולב בתחומים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully