וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט של בת ה-12 בפייסבוק של המשטרה: "יש לי סוחר סמים מול הבית"

27.7.2017 / 13:06

"ברחוב ישנם 2 סוחרי סמים, אחד מהם כנראה כבר מוכר לכם", כתבה ס' בת ה-12 בדף הפייסבוק של המשטרה ותיארה לפרטי פרטים את סוחרי הסמים לכאורה שגרים מול ביתה. אחרי כמה שעות הורידה הילדה את הפוסט

"משטרת ישראל שלום, שמי ס' (שמה המלא שמור במערכת) ואני תושבת חיפה. רציתי לספר לכם על מקרה שהוא אינו חד פעמי ואני רואה את התנהלותו מחלון ביתי שברחוב. ברחוב ישנם 2 סוחרי סמים , אחד מהם כנראה כבר מוכר לכם , שמו פרדי (איני יודעת מה שם משפחתו) ותפסתם אותו כבר כמה פעמים עם זוגתו שכנראה משתפת עמו פעולה" כך התחילה ס', בת ה-12 מחיפה, את הפוסט שפרסמה על גבי דף הפייסבוק של משטרת ישראל לעיני כולם. כמה שעות לאחר פרסום, הפוסט הוסר. ממשטרת ישראל נמסר כי הפוסט הוסר על ידי המתלוננת. "אני לא יודעת האם הוא נמצא עכשיו אצלכם בתחנה, מסתתר בביתו או שכבר הפסיק לברוח. סוחר הסמים השני הוא אדם שאיני יודעת את שמו אבל אני יודעת מה מקום מגוריו ומקום המפגש שלו עם לקוחותיו", כתבה ס' בפירוט רב. "סוחר הסמים הזה הינו גבר אוקראיני שגר בחיפה. מקום המפגש שלו עם לקוחותיו הוא במדרגות הסמוכות לבניין שבו הוא גר. שני המקרים קורים בתדירות גבוה ואני מבקשת מכם לטפל בעניין". הפוסט של ס' הועלה עם כל הפרטים המזהים, לרבות שם הרחוב והמספרים.

סוחרי סמים מחוץ לביתה. צילום: מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל, אתר רשמי
"מקום המפגש שלו עם לקוחותיו הוא במדרגות הסמוכות לבניין"./אתר רשמי, צילום: מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל

לטענתה של ס' זו לא הפעם הראשונה שהיא משתפת את המשטרה במקרים האלו, בעבר אחד השוטרים ביקר בבית הספר שלה כדי להסביר על בריונות ברשת. במהלך הביקור של השוטר, ניצלה ס' את המפגש ושיתפה אותו על המקרה של סוחר הסמים, לפי הפוסט שלה, בתגובה ענה לי כי הוא כבר מוכר למשטרה. הפוסט הוויראלי צבר 555 תגובות עד שהוסר מהרשת. בעוד שמשטרת ישראל הגיבה: "הפניה התקבלה והנושא נמצא בבדיקה". כתבה אחת הגולשות "תגידי את אמיתית? מה את חושבת שהם? זה סוחרי סמים את יודעת מה קורה אם בטעות אחד מהם עולה על הפוסט הזה? אם כבר את מגישה תלונה עדיף ללכת לתחנה או לפחות להתקשר. פוסט בפייסבוק יכול להיות מאוד מסוכן". גולשת נוספת הגיבה: "כולם פספסו את העיקר שהוא הכתובת, יש מאיפה להתארגן". בין כל התגובות שביקרו וצחקו על ס', כתבה לה אחת הגולשות "חמודה, כל הכבוד על הערנות והאכפתיות! אבל כדאי שתפני אליהם בהודעה פרטית ולא על הקיר כי יש מספיק אנשים שלא מרוצים מהאזהרה שלך".

הפוסט שכתבה בת ה-12 על סוחר הסמים. צילום: מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל, אתר רשמי
"שני המקרים קורים בתדירות גבוהה ואני מבקשת מכם לטפל בזה"./אתר רשמי, צילום: מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully