וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט תקים קמפוס חדש ענק בישראל - כך הוא ייראה

1.8.2017 / 13:40

הקמפוס החדש יתפרש על שטח של 43,000 מ"ר, ויפעלו בו מיקרוסופט ישראל ומיקרוסופט מחקר ופיתוח. ההשקעה הזו בישראל מביעה אמון רב של החברה בכוח האדם הישראלי

מיקרוסופט הרצליה. ShutterStock
כך נראים היום משרדי מיקרוסופט בהרצליה./ShutterStock

מיקרוסופט ישראל ומיקרוסופט מחקר ופיתוח יעברו לקמפוס מיקרוסופט החדש הנבנה בימים אלה באזור התעשייה הדרומי של הרצליה. המעבר למתחם החדש צפוי להתרחש במהלך שנת 2020. בקמפוס יעבדו אלפי עובדים והוא ירכז את כלל הפעילות העסקית ופעילויות הפיתוח שכיום מבוצעות ברעננה ובהרצליה. המבנה החדש יכלול מרכז חדשנות שידגים את טכנולוגיות החברה למבקרים.

שטח הקמפוס מסתכם בכ-43,000 מ"ר שטח משרדים. מיקרוסופט שתשקיע בקמפוס מאות מיליוני שקלים, תחכור את המבנה לתקופה של 15 שנה עם אופציות להארכה. מדובר בהשקעה משמעותית של מיקרוסופט העולמית בישראל והבעת אמון של החברה בטאלנט הישראלי, תוך מחוייבות ארוכת טווח ואסטרטגית לשוק המקומי.

לדברי החברה, הקמפוס יאפשר למיקרוסופט להיות נגישה לאקו-סיסטם המקומי, למפתחים, לשותפים המקומיים וללקוחות ויוקמו בו מרכז למפגשי לקוחות, Garage ומעבדות מתקדמות למפתחים. הבניין מתוכנן ונבנה בימים אלו כמוביל טכנולוגי חדשני. היבטים תפעוליים נרחבים בבניין יופעלו על הענן של מיקרוסופט Azure.

מיקרוסופט קמפוס ישראל. הגראז' של מיקרוסופט,
מיקרוסופט קמפוס ישראל/הגראז' של מיקרוסופט

בקמפוס ניתן דגש מיוחד על חיבור של הסביבה עם העובדים והמבקרים שמתבטא באדריכלות נוף חיצונית המזמינה לתוך המבנה. בכל קומה ובגג מתוכננות פעילויות אדמה, שם יוכלו העובדים לשתול ירקות ולחבר את טכנולוגיית ההשקיה לענן.

מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל הוא אחד משלושת מרכזי הפיתוח המובילים של החברה שהוקמו מחוץ לארה"ב, ומטרתו להוות מרכז פיתוח וחדשנות עבור מיקרוסופט, הממנף את הכישרון והאקו-סיסטם המקומי. כמו כן, החזון של המרכז הוא לבנות בישראל את הדבר הגדול הבא של מיקרוסופט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מיקרוסופט קמפוס ישראל. הגראז' של מיקרוסופט,
מיקרוסופט קמפוס ישראל/הגראז' של מיקרוסופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully