וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: האייפון השבור שלכם יקבל מסך מקורי של אפל

1.8.2017 / 16:50

רשת iDigital הודיעה היום שהיא הראשונה להציע תיקון של מסך מקורי בעלות מופחתת. התיקון יבוצע באמצעות מעבדת DCS, שקיבלה את ההכשרה המתאימה מאפל לביצוע החלפות מסך

תיקון סמארטפון. ShutterStock
המסכים המקוריים מגיעים לישראל סוף-סוף למרות שאין פה נציגות רשמית./ShutterStock

יש בישראל לא מעט משתמשי אייפון ועד כה הייתה להם אפשרות אחת לתקן את המסך השבור - ללכת למעבדה פרטית ולהחליף במסך לא-מקורי. יש מעבדות רבות המציעות מסכים באיכות מאוד גבוהה שמשתמש ממוצע לא יבחין בהבדל, אבל אחרי עשור של שימוש במסכים לא-מקוריים, היום חברת אייקון גרופ, בעלת רשת iDigital הודיעה על מהפכה בעולם התיקונים באייפון ותציע לראשונה תיקון הכולל מסך מקורי ואייפון חלופי לזמן התיקון.

חשוב לציין כי התיקון של iDigital יבוצע באמצעות מעבדת DCS, המעבדה המורשית של אפל שקיבלה את ההכשרה המתאימה של אפל לביצוע החלפת המסך המקורי. מחברת DCS נמסר כי היא נבחרה על ידי אפל להוביל את המהפכה בשירות לכלל מוצרי החברה בישראל, בהם אייפונים ומחשבי Mac, באמצעות תיקונים בסטנדרט הבינלאומי של החברה, שימוש בחלפים מקוריים ועמידה בלוחות זמנים תקניים.

השירות יהיה זמין כבר בימים הקרובים לכלל לקוחות ומשתמשי אפל בישראל, הן עבור מוצרים שנרכשו בארץ והן עבור מוצרים שנרכשו בחו"ל והינם נושאי אחריות יצרן (Apple Warranty). כמו כן, יציעו מעבדות DCS גם שירות בתשלום למוצרים שאינו במסגרת אחריות.

כידוע, בישראל אין נציגות רשמית של אפל אך זכינו בתואר המדינה השנייה בעולם בה ניתן להחליף מסך מקורי ללא נציגות רשמית. iDigital הייתה הראשונה להודיעה על המהפכה בתיקוני האייפון בישראל ובתחילת שבוע הבא תציע תיקון שלטענת רשת החנויות זול בכ-30 אחוזים ממחיר מסך לא-מקורי במעבדות פרטיות.

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
התיקון יהיה זול יותר?/ShutterStock

בבדיקה שערך שי מזרחי, מומחה לסלולר, נמצא כי הפער בין המעבדות הפרטיות ל-iDigital לא רב במיוחד תיקון של אייפון 7 עם מסך מקורי הכולל אייפון חלופי יעלה 675 שקלים ב-iDigital בעוד שמסך מקורי מחודש במעבדה פרטית עולה 650שקלים. מסך לא-מקורי עולה 400 שקלים.

תיקון של אייפון 7 פלוס עם מסך מקורי ב-iDigital יעלה 775 שקלים, מסך מקורי מחודש במעבדה פרטית עולה 750 שקלים ומסך לא-מקורי עולה 550 שקלים. תיקון של אייפון 6S ב-iDigital יעלה 550 שקלים ואילו מסך מקורי מחודש במעבדה פרטית עולה 500 שקלים. מסך לא-מקורי עולה 400 שקלים. תיקון של אייפון 6 ב-iDigital יעלה 550 שקלים, מסך מקורי מחודש במעבדה פרטית 350 שקלים ומסך לא-מקורי 250 שקלים.

ומה לגבי ספקיות הסלולר?
בפלאפון התיקונים הם למסך מקורי במסגרת שנת האחריות של אפל. מעבר לכך, מתבצעים תיקונים והחלפות למסכים חדשים במרכזי השירות של פלאפון, עד שעתיים המתנה. תיקון מסך ראשון חינם ללקוחות שירות התיקונים.

בפרטנר התיקון מתבצע במקום, ב-40 מעבדות פרטנר ברחבי הארץ. לדברי החברה לוקח עד שעתיים והם משתמשים בחלפים חדשים אך לא במסך מקורי של אפל. מהחברה נמסר כי "נפרטנר נמצאת בימים אלו בבניית התהליכים מול DCS, וכש-DCS תפתח את השירות מול המפעילים בישראל בימים הקרובים, נציע גם אנחנו השירות ללקוחותינו".

סלקום מציעה החלפת מסך חינם בשנה הראשונה למכשירים שנקנו אצלה, החלפת המסך באייפון לא תבוצע דרך DCS, כלומר לא מדובר במסך מקורי של אפל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully