וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות פלאפון יתחילו לגלוש מהר יותר בסלולרי

2.8.2017 / 11:57

בשורה ללקוחות פלאפון: כשליש מהרשת שלה מצוידת באנטנות חדשות המשפרות את מהירות ההורדה והעלאה במכשירים תומכים.

בחודש מאי הכריזה חברת פלאפון על הטמעת טכנולוגיית ה-Mimo 4X4 שבפועל, מכשירים התומכים כמו גלקסי S8, וואווי P10 פלוס יוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר במיוחד ובעוד שפלאפון מרחיבה את התמיכה, פרטנר מצטרפת לחגיגה ואחרי שביצעה ניסוי, תחל להטמיע את הטכנולוגיה. לדברי החברה, הטכנולוגיות הללו יביאו להכפלת מהירות הגלישה ברשת פלאפון עד Mbps300. הטכנולוגיות הללו מהוות חלק מפריסת דור 4.5 ברשת פלאפון, וממשיכות את הניסוי שערכה החברה במטרה להשיג מהירות שיא של כ- Gbps1 לקראת הדור החמישי.

בבדיקות שבוצעו ברשת פלאפון נמדדו קצבי גלישה של עד 400 מגה ביט לשנייה ואילו בסדרת בדיקות השוואתית שנערכו בפלאפון במהלך חודש יולי, אל מול חברות מתחרות, נמצא כי מהירות הגלישה הסלולרית בפלאפון היא פי 2.6 מול פרטנר ופי 3 מול סלקום. "פלאפון מעניקה ללקוחותיה את חווית המשתמש הטובה ביותר, והיום במיוחד- הבידול ללקוחות פלאפון הוא ברור ומובהק" אמר אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון "כבר כיום נהנים לקוחותינו מגלישה במהירות גבוהה יותר ברשת פלאפון, ועל פי התחזית שלנו, בתוך שנה יהיו בישראל כמיליון מכשירים התומכים בטכנולוגיות המהירות החדשניות שיוכלו ליהנות ממהירות גלישה חסרת תקדים- רק ברשת פלאפון". לדברי פלאפון, עד כה הפריסה של הרשת החדשה שודרגה בשליש מהרשת הסלולרית ועד סוף השנה תגיע לכ-50 אחוזים מהפריסה ואילו תסתיים במהלך שנת 2018.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לדברי פלאפון המהירות היא עד פי 3 מהחברות המתחרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אין לכם את הגלקסי S8, אז עדיין תיהנו מאינטרנט מהיר יותר. פלאפון הודיעה על שימוש בטכנולוגיה בשם Beam Forming ברשת שלה. מדובר בטכניקת שידור הממקדת את אנרגיית השידור אל המכשיר הסלולרי וכך שיפור קצב הגלישה המתקבל אצל כל הסמארטפונים בדור הרביעי משתפר בעד 40 אחוזים, לצד שימוש בדור 4.5.

בעקבות פלאפון, פרטנר הודיעה כי היא סיימה את הניסוי שלה והחלה לפרוס את רשת ה-Mimo 4X4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully