וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מכריזה על סמארטפון חדש עם שני מסכים

4.8.2017 / 11:20

מכשירי הצדפה עושים קאמבק: סמסונג מכריזה בסין על סמארטפון פרימיום בתצורת צדפה שכולל לא פחות מ-2 מסכים בגודל 4.2 אינץ' ומקשים פיזים

בעוד שהסמארטפונים בצורת צדפה נעלמו מהעולם, נראה שעדיין יש צרכנים שמתגעגעים לצורה הישנה ועל פי סמסונג, הם גם נמצאים בסין. זה לא המכשיר הראשון שהציגה בשנים האחרונות בצורת צדפה. כבר בנובמבר 2016 הציגה את ה-W2017, מכשיר צדפה שהיה הצלחה גדולה בסין. כעת הגיע הזמן ליורש שלו ומדובר במכשיר פרימיום של ממש. אחרי הרבה הדלפות, החברה השיקה סמארטפון צדפה פרימיום שכולל 2 מסכים בגודל 4.2 אינץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר פרימיום עם 2 מסכים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-Leadership 8 הוא שדרוג עצום לעומת הסמארטפון עליו הכריזה בשנה שעברה. כאמור מדובר בסמארטפון פרימיום שכולל את ערכת השבבים סנאפדרגון 821, מצלמת 12 מגה – פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומצלמה קדמית של 5 מגה – פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9. עוד כולל הסמארטפון הטענה אלחוטית מהירה, תמיכה בשירות התשלומים סמסונג Pay, קורא טביעות אצבע בגב המכשיר וכאמור, 2 מסכים של 4.2 אינץ' מסוג AMOLED וברזולוציית Full HD. את שני המסכים מפעילה סוללה של 2,300 מיליאמפר-שעה. כמו בכל טלפון צדפה, גם ל-Leadership 8 יש כפתורים פיזים למי שמאס במקלדת הוירטואלית ותקף אותו התקף נוסטלגי ורצון עז להשתמש במקשים האלו שגם ניתנים לתכנות ולפתיחה מהירה של אפליקציות. אם כבר התחלתם להכין את המזומנים, אז תאלצו לגלות כי המכשיר כרגע נמכר רק ברשת הסלולרית בסין. לא ידוע האם הוא יגיע לשווקים נוספים מחוץ לסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully