וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי Mi Max 2 - הסמארטפון עם המסך העצום בגודל 6.44 אינץ' הושק בישראל

9.8.2017 / 10:23

Mi Max 2, הוא מכשיר ביניים קלאסי עם טוויסט שהופך אותו למכונת מולטימדיה - מסך ענק, סוללה עוצמתית עם טעינה מהירה ורמקולים סטריאופוניים

חברת המילטון, יבואנית בלעדית של מוצרי שיאומי בישראל, השיקה הבוקר בארץ את אחד הסמארטפון עם אחד המסכים הגדולים בשוק. Mi Max 2 הוא הדור השני לדגם שלא מיועד לכל כיס, ולא בגלל המחיר שלו אלא בגלל המסך הענקי בגודל 6.44 אינץ'.

Mi Max 2 מצויד במעבד סנאפדרגון 625 של קוולקום, המציע צריכת חשמל נמוכה יחסית. הוא מגיע עם 4 גיגה זיכרון RAM ואחסון פנימי בנפח של 64 גיגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD.הוא מצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה, Quick charge 3.0, התומכת בסוללה עצומה בנפח של 5,300 מיליאמפר-שעה. לפי נתוני החברה, הסוללה נטענת במלואה תוך פחות משעתיים וגם בשימוש אינטנסיבי, היא אמורה להספיק ליומיים מלאים של עבודה.

למכשיר גוף מתכת דקיק בעובי של 7.6 מילימטרים בלבד, והוא מצויד בשני רמקולים בחלקו העליון והתחתון, המעניקים חווית שמע סטריאופונית איכותית ומשפרים את יכולות המולטימדיה. למעשה, Mi Max 2, הוא מכשיר ביניים קלאסי עם טוויסט שהופך אותו למכונת מולטימדיה. המסך הגדול מאפשר לצפות בתכנים בצורה ברורה יותר ביחס לשאר הסמארטפונים, לשחק מבלי לכסות מחצית מהמסך עם האגודלים ולערוך תכנים בצורה נוחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשם השוואה, שיאומי MI MAX ביחס לסמארטפונים אחרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ל-Mi Max 2 מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. המכשיר מגיע עם מערכת הפעלה עדכנית, אנדרואיד 7.1, עליה מולבש הממשק הייעודי של החברה, MIUI 8. הממשק מציע פיצ'רים רבים שאינם קיימים בהתקנה הנקייה של אנדרואיד כמו שכפול המסך, עורך תמונות משוכלל, עורך וידאו, פילטרים לשיפור תמונות ועוד.

"2 Mi Max הוא דור חדש ומשוכלל לסדרה האהובה מבית שיאומי, שעונה על כל הצרכים של המשתמש הישראלי שאוהב את הכול בגדול: מסך גדול מאוד בעיצוב מרשים, חיי סוללה ארוכים, מצלמה איכותית וכל זה במחיר נוח לכל כיס", אמר אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי ביבואנית המילטון. "אנחנו גאים לעמוד בחוד החנית של מכשירי הפאבלטים, ולייבא לישראל את המוצרים המתקדמים ביותר, לחדש ולהפתיע בכל פעם מחדש".

מחירו של שיאומי 2 Mi Max בישראל עומד על 1,499 שקלים ובאילת מחירו 1,280 שקלים. הוא זמין ברשתות KSP , אייבורי , בסט מובייל , אופיס דיפו , אייסייל ועוד וזמין בישראל בצבע שחור. הרוכשים יקבלו אחריות יבואן רשמי של המילטון למשל תקופה של שנתיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישווק בישראל בצבע שחור. המחיר: 1,499 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא לכל אחד, אבל מתאים למי שאוהב מולטימדיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully