וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה ישראלית חדשה תשלם לכם עבור החנייה שהרגע פיניתם

10.8.2017 / 8:02

בניגוד לאפליקציות אחרות, המנסות לפתור את בעיית החנייה בתל אביב, מחפש החנייה ישלם עבור המידע על החנייה הפנויה חמישה שקלים, ואילו מפרסם החניה יקבל ארבעה שקלים עבור המידע ושמירת החנייה שלו

בעיית החנייה במרכז הארץ, ובתל-אביב בפרט, מוכרת לרובנו ולא מעט פעמים בעבר ניסו להתמודד איתה באמצעים טכנולוגיים. כעת תורה של אפליקציה ישראלית חברתית חדשה לחיפוש חניה בכחול-לבן, בשם parkking, לנסות ולסייע לנהגים המתוסכלים, שנוסעים במעגלים.

parkking מקשרת בין נהגים המחפשים חניה לבין נהגים שעומדים לפנות חניה. נהג שמתכוון לצאת עם רכבו מחנייה (או הולך רגל שתפס חניה) אמור לדווח על כך באפליקציה והמידע יופיע מידית אצל כל מחפשי החניה. המחפש הראשון שיאשר יקבל הכוונה לחניה שתישמר אך ורק לו.

המחפש ישלם עבור המידע חמישה שקלים ואילו מפרסם החניה יקבל ארבעה שקלים עבור המידע ושמירת החניה שלו. את ההפרש, בגובה שקל אחד לכל מקום חנייה, גובים מפעילי האפליקציה.

לדברי החברה, זמן חיפוש החניה בתל-אביב עומד על כ-23 דקות בממוצע. הפתרון של parkking יוצר תמריץ לפרסם חניה ולהמתין למחפש החניה דקות בודדות עד הגעתו: "הבנו שהפתרונות שקיימים היום בשוק אינם אפקטיביים והפתרון האמיתי הוא אופטימיזציה של רכב שעומד לצאת מחניה וממתין לרכב שמחפש חניה באזור".

המערכת של PARKKING מוצאת אוטומטית חניה מתאימה, הקרובה ביותר ליעד. היא מבוססת על חכמת המונים ולכן זקוקה למשתמשים רבים כדי לייצר מנגנון יעיל. לדברי החברה, יאנדקס הרוסית YNDX (המתחרה בגוגל) נכנסה כבר כשותפה בשלב הפיתוח.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

parkking. יח"צ, צילום מסך
צריך הרבה משתמשים כדי שזה יעבוד, אבל יש פוטנציאל./צילום מסך, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully