וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האייפון הבא יגיע בצבע חדש ומכוער במיוחד

10.8.2017 / 8:29

לא ברור האם מדובר בעיוות שנוצר מתנאי התאורה, בצבע לא-מסחרי שאפל משתמשת בו במכשירים בבדיקה או בצבע אמיתי שנצטרך להתרגל אליו, למרבה הצער - אבל זה כנראה הגוון הכי מכוער בקולקציה של אפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חום-חלודה - עושה חשק לשלם מאות דולרים, לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמדי שנה, ככל שמתקרבים למועד השקת אייפון חדש בספטמבר כך גם גוברים חרושת השמועות ושטפי הדיווחים וההדלפות. לצד השמועות אודות צמד (או יותר) של מכשירי האייפון החדשים שצפויים להיחשף בחודש הבא, בהדלפה האחרונה של דגם דמה (מוקאפ) נראה אייפון 8 בצבע שונה מזה שהמשתמשים רגילים אליו.

הצבע החדש הוא מעין הכלאה של הזהב המוכר עם נחושת - מה שיוצר צבע די מוזר ומכוער שמזכיר חלודה. הדגם, שדלף לרשת החברתית הסינית Weibo (המקבילה לפייסבוק) ועשה את דרכו לשאר הרשתות החברתיות בעולם עורר כצפוי לא מעט תגובות ודיונים בנושא.

לא מעט גולשים טענו כי ייתכן ומדובר בצבע הרוז-גולד המוכר שהתווסף לקולקציה לפני כשנתיים - ושהגוון החום נוצר בשל זווית הצילום ותנאי התאורה בחדר. עם זאת, קשה להאמין שבכל התמונות שדלפו זה המצב וכנראה אפל אכן בחנה את הצבע הזה או שמדובר בצבע חריג למכשירים בבדיקה, שלא אמור להפוך למסחרי.

מלבד הצבע השונה והחדש, נראה כי כל חלקי הפאזל מתחברים ולמעשה אנחנו כבר יודעים כמעט הכול אודות המפרט של אייפון 8. אם הדיווחים נכונים, המכשיר צפוי להגיע עם מסך OLED בתצוגה מקצה לקצה, שהפכה לטרנד השנה בגזרת מכשירי האנדרואיד; יהיה לו מערך צילום כפול אנכי בגבו, סורק תווי פנים וחיישן טביעת אצבע מוטבע במסך. בנוסף, תג המחיר של המכשיר צפוי להיות גבוה במיוחד ולעבור את אלף הדולרים, בשל מחיר המסך הגבוה שמייצרת סמסונג עבור אפל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully