וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו משכורת טובה": הצטרפנו לאימון של שחקן נבחרת ישראל בגיימינג

11.8.2017 / 8:36

השבוע תיפתח בפעם השישית אליפות ישראל בספורט אלקטרוני ומדי שנה הופך האירוע לגדול וחשוב יותר. תעשיית הגיימינג בעולם משגשגת והגיימרים הישראלים רוצים גם להשתכשך בתהילה

צילום מסך

זה לא סוד שבשנים האחרונות תעשיית הגיימינג העולמית נמצאת בצמיחה פנומנלית - בשנת 2016 עמדו סך הכנסות התעשייה על 91 מיליארד דולרים. חברות הפיתוח הגדולות משקיעות יותר ויותר בכותרים מצליחים וכמעט וכל יצרניות המחשבים השיקו בעולם וכמובן גם בישראל קו מוצרי גיימינג נפרד, עוצמתי - ויקר.

בישראל חובבת הטכנולוגיה יש נוכחות יפה של חברות המפתחות משחקים, ולאחרונה ניתן להבחין גם בתרבות גיימרים שתופסת תאוצה. דוגמה טובה לכך הם אירועי הגיימינג השונים, הזוכים לחסויות ומושכים אליהם אלפי גיימרים וגיימריות.

בעוד כמה ימים תיפתח בפעם השישית אליפות ישראל בספורט אלקטרוני (eSport). התחרות תתקיים בתאריכים 15-17 באוגוסט בהיכל התרבות ראשון לציון, ביוזמת ובהפקת 4DV, מייסדת אירועי גיימינג ותיקה בישראל. במסגרת האירוע יתמודדו הגיימרים על פרסים בשווי 3,000-7,000 שקלים בשלושה מקצים: League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive ו-Overwatch.

סך הכול יוענקו באליפות ישראל פרסים בשווי של כ-200,000 שקלים (כסף מזומן ומוצרים יקרים), הנבחרת שתזכה תתחרה על פרס של מאות אלפי שקלים בקוריאה ומיליוני דולרים בסין, שמחלקת ענקית הגיימינג הסינית WCA.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליפות ישראל בספורט אלקטרוני./מערכת וואלה!, צילום מסך

הנבחרת הישראלית שתנצח באליפות ישראל תטוס לייצג את ישראל באליפות העולם בפוסן שבקוריאה בחודש נובמבר הקרוב, ובאליפות הגיימינג היוקרתית בסין, שתיערך בחודש דצמבר ביינצ'ואן. הנבחרת לקוריאה תהיה מורכבת מ-11 שחקנים, ותתחרה בכותרים - League of Legends, Counter Strike, Tekken 7. הנבחרת לסין תהיה מורכבת מחמישה שחקנים ותתחרה בדוטה 2.

"יש את האלה שמתעשרים מאוד ויש כאלו שהם בסדר עם הכסף, זו משכורת טובה יחסית לישראל", אומר לנו אלעד אליהו, שחקן מוכר בקהילת הגיימינג הישראלית ואלוף ישראל לשנת 2016. אליהו נחשב לאחד מהשחקנים הטובים בארץ ולפייבוריט בתחרות המרכזית באליפות ישראל הקרובה - League of Legends.

אירוע הגמר יתקיים על במה בהופעה חיה, מול מאות אנשים, אך את אליהו - שבקושי אפילו מגניב אלינו מבט במהלך הראיון מרוב ריכוז - זה לא מעניין. "אני לא מרגיש את הלחץ על הבמה אבל מאלו שמשחקים איתי אני יודע שהם מאוד לחוצים. מי שביישן, אתה שומע ויודע שעל הבמה הוא יהיה אותו הדבר וזה לא טוב".

עבור רבים מהגיימרים זו עבודה של ממש עם שכר דמיוני של עשרות אלפי דולרים בחודש מחסויות וניצחונות בתחרויות, אך גם בעבודה הזאת צריכים להשקיע והרבה. אלעד מבלה מול המחשב שבע שעות ביום, אחרי שבעבר בילה הרבה יותר. בשיחה איתו, הוא מספר על שחקנים שמבלים 12 שעות ויותר מול המחשב מדי יום. "אני יודע שבקוריאה יש כמה שהגיעו לבית החולים בגלל שהמסך צרב להם את העיניים, הם משחקים 90 אחוזים מהיום", מסכם אליהו וחוזר למסך המחשב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליפות ישראל בספורט אלקטרוני./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully