וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה את Watch - הגרסה שלה ליוטיוב

אילן גלר

13.8.2017 / 8:36

בעמוד של Watch תקבלו המלצות על תכני הווידאו המעניינים ביותר עבורכם, וגם הזדמנות לצפות בתכניות יחד עם משתמשים אחרים ולהגיב בזמן אמת לשידור. השירות יגיע לכולם בחודשים הקרובים

לאחר שהקימה תשתית המאפשרת שידורי וידאו חיים, עודדה את המשתמשים לשדר לייב ודאגה לכך שלא יוותר אף משתמש ברשת החברתית שלא יהיה מודע לכך, מכריזה פייסבוק על השלב הבא בתכניתה השאפתנית להתחרות ביוטיוב ובנטפליקס - פלטפורמה לקידום תכני וידאו מקוריים בשם Watch.

בשלב הראשון ניתן יהיה להגיע לשירות החדש באמצעות כפתור שיופיע באפליקציה הרשמית של פייסבוק למכשירי סמארטפון, אולם תוך זמן קצר ניתן יהיה לצפות ב-Watch גם דרך מחשבים אישיים, טלוויזיות חכמות וסטרימרים כמו Apple TV.

בעמוד של Watch תקבלו המלצות על תכני הווידאו המעניינים ביותר עבורכם, וגם הזדמנות לצפות בתכניות יחד עם משתמשים אחרים ולהגיב בזמן אמת לשידור. הקטגוריות השונות כוללות אפשרויות כגון "מה החברים שלי רואים" ו-"מה גורם לאנשים לצחוק", במקום החלוקה הקלסית לז'אנרים טלוויזיוניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במה החברים שלכם צופים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק הפיקה כמה תכניות מקוריות עבור השירות, כמו Kitchen Little - תכנית בישול, בה ילדים מנסים לבשל ביחד עם שפים מקצועיים, ו-Nas Daily - בלוג מצולם של טיולים באתרים אקזוטיים. נכון להיום, זמין השירות למספר מצומצם של משתמשים בארה"ב, אולם בפייסבוק מתכוונים להרחיב את תפוצתו לכל העולם בחודשים הקרובים.

לאחר שהשירות יהיה זמין לכולם תפתח פייסבוק את הפלטפורמה לכל יוצרי התוכן, כך שכל אחד יהיה רשאי לצלם תכני וידאו ולמקם אותם ב-Watch, ליהנות מקידום אוטומטי ואף להשתתף ברווחי הפרסומות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב הפלטפורמה תהיה פתוחה לכולם./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשוטט במשך שעות בין סרטונים - כבר לא רק ביוטיוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully