וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזק יותר מגלקסי: שיאומי Mi 6 הושק בישראל. כמה הוא יעלה?

13.8.2017 / 9:34

חברת המילטון, המייבאת לישראל את מכשירי ענקית הטכנולוגיה הסינית, שיאומי, השיקה הבוקר את מכשיר הדגל העוצמתי של החברה עם מעבד סנאפדרגון 835 של קוולקום ו-6 גיגה RAM

שיאומי Mi 6, סמארטפון הדגל העוצמתי של היצרנית הסינים הושק הבוקר בישראל באופן רשמי, על ידי היבואנית המילטון. ל-Mi 6 מסך בגודל 5.15 אינץ', המאפשר צפייה ברמת בהירות נמוכה המאריכה את חיי הסוללה. הוא מצויד בערכת שבב סנאפדרגון 835 של קוולקום - המתקדמת ביותר כיום בעולם - לצד 6 גיגה זיכרון RAM. זה שילוב פרימיום שמבטיח עבודה מהירה ורציפה לא משנה כמה אפליקציות ושירותים פועלים במקביל ברקע.

למכשיר 64 גיגה לאחסון פנימי וסוללה חזקה בקיבולת של 3,350 מיליאמפר-שעה. ה-Mi 6 מצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה Quick Charge 3.0 של קוולקום, ובערכת המכשיר תקבלו גם את המטען המהיר בשווי כמה מאות שקלים. הוא מגיע עם גרסת מערכת הפעלה עדכנית, אנדרואיד 7.1.1, עליה מולבש הממשק הייחודי של החברה, MIUI8, שמוסיף פיצ'רים רבים שחלקם מאוד יעילים.

בגב המכשיר מערך צילום כפול: מצלמת 12 מגה פיקסל עם עדשה רחבה ומצלמה נוספת של 12 מגה פיקסל עם עדשת טלפוטו (Telephoto) לצילומים ממרחק רב. השילוב בין המצלמות מייצר זום אופטי כפול, המאפשר לצלם תמונות ברורות של פריטים ממרחק כמו גם צילומי פורטרטים איכותיים. למערך הצילום הכפול מערכת ייצוב תמונה מתקדמת בעלת ארבעה צירי OIS. בקדמת המכשיר מצלמת סלפי של 8 מגה פיקסל, שאמורה לספק צבעים טבעיים וחיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערכת השבב המתקדמת בעולם לצד 6 גיגה זיכרון RAM - שילוב מנצח./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי Mi 6 מגיע ללא שקע אוזניות סטנדרטי (כמו אייפון 7) ועבור רוב המשתמשים, שעדיין מעדיפים אוזניות חוטיות ולא אוזניות בלוטות', הוסיפה החברה מתאם USB מסוג C לשקע האוזניות. המתאם אמנם חוסך כמה שקלים אבל עדיין אי אפשר להאזין למוזיקה עם אוזניות חוטיות ולטעון את המכשיר כך שבמהרה הרוכשים ייאלצו לוותר על האוזניות הרגילות שלהם.

שיאומי Mi 6 מוצע למכירה במחיר מומלץ לצרכן של 2,199 שקלים אצל המפעילות פלאפון ופרטנר, וברשתות KSP , אייבורי , בסט מובייל , אופיס דיפו , אייסייל, ובעוד כמה חנויות. הוא משווק בישראל בצבע שחור ומגיע עם אחריות יצרן של שנתיים, שניתן לממש באמצעות היבואנית המילטון.

לדברי החברה, שיאומי Mi 6, הוא תוצר מדויק של הצעות ובקשות של לקוחות ברחבי העולם. במכשיר החדש שודרגה המצלמה, הוארכו חיי הסוללה ושופרה גם איכות השמע. "על אף מחירו הנוח, Mi 6 מכוון לקהל היעד שמחפש את המכשירים האיכותיים והמתקדמים ביותר, בעלי מפרטים טכניים ללא פשרות", אמר אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה אנדרואידי סטנדרטי, שמזכיר את המכשירים של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערך צילום כפול בגב, עם זום אופטי כפול 2./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully