וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HBO מנהלת מו"מ עם ההאקרים; פתחה חשבון ביטקוין של רבע מיליון דולר

אילן גלר

14.8.2017 / 8:56

בסדרות אמריקניות למדנו שלא מנהלים משא ומתן עם טרוריסטים, אבל כנראה שבמציאות הוליווד קצת יותר סלחנית. ההאקרים דורשים 7.5 מיליון דולרים והשיחות איתם בעיצומם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה מנהלים מו"מ./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהוכיחו שיש להם תוכן מסווג שעדיין לא שודר, כולל תסריטים מקוריים של סדרות כמו "משחקי הכס", ההאקרים שפרצו למחשבי רשת הטלוויזיה האמריקנית HBO עוד עשויים לקבל את הכופר שהם דורשים. לפי הדיווח, HBO מנהלת משא ומתן עם ההאקרים, שפרצו לפני כשבוע לשרתי החברה והעתיקו כמות אדירה של מידע.

לפי הדיווחים, הקים הערוץ חשבון המשמש לרכישת מטבעות ביטקוין, ורכש מטבעות וירטואליים בשווי של 250,000 דולרים, כמעין "מחווה של רצון טוב" להאקרים במהלך המשא ומתן. מדובר בסכום קטן לעומת הסכום שאותו ההאקרים דורשים בכדי לחדול מיד מפרסום תסריטים ופרקים נוספים, העומד על כ-7.5 מיליון דולרים.

האם HBO תשלם בסופו של דבר את הסכום המלא? לטענת גורמים אנונימיים בתוך החברה, הסיכויים לכך אינם גבוהים. לדבריהם, חשבון הביטקוין והתשלום הראשון נעשו בעיקר בכדי להאריך את המשא ומתן ולדחות את פרסומם של פרקים נוספים, אם כי ייתכן כמובן שגם הצהרה זו היא חלק מהמשא ומתן.

הבעיה העיקרית של HBO היא שהחברה ככל הנראה עדיין לא יודעת בוודאות איזה מידע נגנב. עד כה פרסמו ההאקרים שני תסריטים של סדרת הלהיט "משחקי הכס", ועוד פרק שלם לפני שידורו. במידה וההאקרים מחזיקים ברשותם את כל פרקי העונה שטרם שודרו, הנזק הכספי שייגרם בשל הפצתם ברשת עלול להיות אדיר, שלא לדבר על עוגמת הנפש של כל אותם צופים שספוילרים מיותרים יהרסו להם את העונה המותחת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ביטקוין. ShutterStock
הערכה: רבע מיליון הדולרים נועדו למשוך את המו"מ כדי לברר מה בדיוק השיגו ההאקרים בפריצה./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully