וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקדים על הדם: הפרסומת הפסיכית החדשה של וואן פלוס 5

16.8.2017 / 8:30

הפרסומת הקצרה מתמקדת ברוצח עם מסור חשמלי המנהל מרדף אחר שני צעירים מחוץ לבקתה ביער. במקום לנוס על חייה שולפת כוכבת הסרטון את הסמארטפון לצורך צילום הסלפי האחרון בחייה. סך הכול סביר, לא?

צילום מסך

יצרנית הסלולר הסינית הקטנה-יחסית, וואן פלוס, פרצה לחיינו לפני כשלוש שנים, עם סמארטפון משוכלל במחיר נוח וללא פיצ'רים מיותרים. החברה הצליחה לשחרר כמה דגמים שזכו לפופולריות ונודעה גם בזכות טקטיקות השיווק המקוריות שלה, אך נראה שאולי הפעם היא שברה את השיא של עצמה.

הפרסומת החדשה לקידום וואן פלוס 5, שהושק לפני כמה חודשים, מציגה סיטואציה קלאסית מסרט אימה בסגנון "המנסרים מטקסס". היא מלאה בדם ואלימות וגם בהומור אבל במרכזה סצנת רצח מדממת של שני מטיילים הלכודים עם הרוצח בבקתה ביער כשלרשותם רק סמארטפונים.

הפרסומת הקצרה מתמקדת ברוצח עם מסור חשמלי המנהל מרדף אחר צעיר מדמם. השניים רצים לעבר צעירה הנחה מחוץ לבקתה וכשהיא מבחינה בשניים, במקום לנוס על חייה הוא שולפת את הסמארטפון ומתחילה לתעד. הצעיר מעיף את המכשיר שבידה ומגיש לה את מכשיר הוואן פלוס 5 שלו תוך כדי הרעפת סופרלטיבים רבים על איכות הצילום, כשברקע הרוצח מצמצם את המרחק ביניהם.

כוכבת הפרסומת, שכפי הנראה התלהבה מיכולות המצלמה, התקדמה בעצמה לעבר הרוצח ובחרה להצטלם איתו סלפי רגע לפני שהוא מניף את המסור החשמלי ועורף את ראשה. מוגזם, כבר אמרנו? הגולשים ברובם התלהבו, אבל יכול להיות שאפשר היה למכור את המכשיר בצורה קצת פחות אלימה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הפרסומת הפסיכית של וואן פלוס 5. צילום מסך
מצחיק ומדמם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully