וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים: סמארטפונים מומלצים לילדים מ-499 עד אלף שקלים

17.8.2017 / 9:02

פייסבוק, ווטסאפ, גלישה ברשת; מצלמה טובה, סוללה שתחזיק מעמד ואם אפשר גם מסך שלא ייסדק בקלות - אלה פחות או יותר הדרישות הבסיסיות מכל סמארטפון ועכשיו כשהמחירים נמוכים, אין סיבה להתפשר על פחות גם אצל הילדים

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: בדקנו את היולפון ארמור - המכשיר הכי קשוח בישראל)

ילדה סמארטפון. ShutterStock
הסמארטפון הוא חלק בלתי נפרד מהציוד לבית הספר עבור תלמידים רבים./ShutterStock

החופש הגדול יסתיים בקרוב והתלמידים והוריהם כבר מתכוננים לחזרה לספסל הלימודים. בעשור האחרון הפכו סמארטפונים לחלק בלתי נפרד מהציוד ההכרחי בכל ילקוט, יחד עם מחברות הלימוד והקלמר, אבל במקרים רבים הצורך של הילד שונה מצורך של מבוגר, ומכשיר יקר עלול להתגלות כהוצאה מוגזמת שלא מצדיקה את עצמה.

תלמידים רבים מקבלים סמארטפון החל מכיתה א' ולמזלם של ההורים, בחצי השנה האחרונה צנחו מחירי הסמארטפונים בישראל כך שאין צורך עוד להתפשר על מכשיר גרוטאה שלא מצליח להפעיל אפילו את אפליקציית פייסבוק. יש לא מעט מכשירים זולים שיענו על דרישות הצעירים ולא יחוררו את הכיס של ההורים; הסמארטפונים האלה הם אמנם לא המתקדמים ביותר, אבל הם יספקו את הסחורה ויתנו תמורה טובה לכסף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עד 500 שקלים

מייזו m5c
הסמארטפון החדש הזה הוצג בחודש מאי 2017, והוא מציע מפרט בסיסי מאוד אבל עדיין בתחום השמיש. יש לו מסך בגודל 5.0 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד של מדיה טק MT6737 המשודך ל-2 גיגה זיכרון RAM שביחד יאפשרו שימושים פשוטים שכל ילד צריך: פייסבוק, ווטסאפ, גלישה באינטרנט ואפילו משחקים עם גרפיקה לא מורכבת במיוחד. נפח האחסון של המכשיר עומד על 16 גיגה אך אפשר להרחיב אותו באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מיקרו-SD. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמת סלפי של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2. למכשיר חיישן טביעות אצבע בחלקו הקדמי וסוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה. הוא נמכר ברשת חנויות באג במחיר של 499 שקלים. כאמור, זה לא המכשיר המהיר ביותר אבל לשימוש שוטף והפעלה של אפליקציות פופולריות הוא מספיק.

שיאומי רדמי נוט 4a
היצרנית הסינית שיאומי נותנת לרוב תמורה מצוינת לכסף, וזה גם המקרה של המכשיר הזה. רדמי נוט 4a יחגוג בקרוב יומולדת שנה אך הוא מציע כוח עיבוד מרשים במחיר מומלץ לצרכן של כ-499 שקלים. למכשיר מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD, ערכת שבבים סנאפדרגון 425 של קוולקום, לצד 2 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2. למכשיר אין קורא טביעות אצבע אבל ערכת השבבים תספק ביצועים מרשימים ביחס למחיר ותאפשר הפעלה של אפליקציות פופולריות ללא בעיה. ברשת החנויות אופיס דיפו המכשיר נמכר ב-479 שקלים.

עד 1,000 שקלים

יולופון ארמור
המכשיר הזה לא מתאים לכל אחד אבל הוא מושלם למי שמתעלל בסמארטפון שלו. יולפון ארמור הוא הסמארטפון הקשוח ביותר בישראל והילד יתקשה לשבור את המסך שלו, או להרוס אותו במים. מצד שני, במכשיר הזה תעשו פשרה רצינית על מצלמה והתוכנה, אבל הוא היחידי ברשימה שעמיד למים ואבק בתקן IP68 (עד חצי שעה במים לעומק של מטר וחצי). הוא כולל מסך בגודל 4.7 אינץ' ברזולוציית HD עם זכוכית משוריינת בזכות ציפוי גורילה 3. יש לו מעבד MT6753 לצד 3 גיגה זיכרון RAM שיספיקו לשימושים בסיסיים. הוא מציע אחסון בנפח 32 גיגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. הארמור נמכר באופיס דיפו במחיר של 888 שקלים.

שיאומי Mi 5
סמארטפון הדגל הקודם של שיאומי עלה ביום ההשקה שלו 2,400 שקלים, אבל היום תוכלו לרכוש אותו בפחות מאלף שקלים. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.15 אינץ', ברזולוציית Full HD, עם זכוכית משוריינת בציפוי גורילה 4 וקורא טביעות אצבע בחלקו הקדמי. שנה וקצת אחרי שהושק, מחירו של Mi 5 כיום עומד על 949 שקלים לגרסה עם 64 גיגה לאחסון. בסכום הזה תקבלו את ערכת השבבים המוצלחת סנאפדרגון 820 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה הנטענת בטכנולוגיית טעינה מהירה. זה מפרט פרימיום של שנה שעברה, וגם היום הוא נחשב לחזק מאוד. לא תמצאו שילוב של יותר מדי אפליקציות שיגרמו לו לגמגם ולזה תצרפו מערך הצילום הכולל מצלמת 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומייצב תמונה אופטי. חובבי הסלפי ישמחו לגלות מקדימה מצלמת 4 מגה פיקסל, עם פיקסלים כפולים בגודל של 2 מיקרון, ומפתח צמצם f/2.0. המחיר צנח משמעותית בשנה האחרונה ובסכום הזה תקבלו מכשיר פרימיום שמציע ביצועים מאוד טובים, מסך מעולה, מצלמה מצוינת ואפילו טעינה מהירה. Mi 5 הוא אחד המכשירים המשתלמים ביותר שניתן למצוא כיום והוא אפילו צפוי לקבל עדכון גרסה לאנדרואיד 7.0.

מייזו M5 Note
בדומה לשיאומי, חברת מייזו הסינית מייצרת מכשירים זולים באיכות גבוהה. M5 Note הוא פאבלט המציע מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, קורא טביעות אצבע בחלקו הקדמי ובלבו ערכת השבבים MT6755 של מדיה-טק לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. לעומת המכשיר הקודם ברשימה, מדובר ברמה אחת למטה אבל עדיין מפרט מתקדם מספיק כדי להצדיק את המחיר. למייזו M5 נוט מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. הוא מגיע עם סוללה עוצמתית בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה ומורכב כולו מאלומיניום שמרגיש מעולה ביד ומקנה תחושה יוקרתית. הסמארטפון הזה עולה 799 שקלים ואמנם הוא לא מספק את הביצועים הטובים ביותר או מציע את המצלמה הטובה ביותר, הוא עדיין מציע מסך גדול ומצוין (בגימור 2.5D שמשתלב כמעט בצורה מושלמת למסגרת), קורא טביעות אצבע מהיר, טעינה מהירה ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0, עם ממשק Flyme של החברה. בסכום הזה, תקבלו מכשיר שלא חושש מעבודה ומסוגל להחזיק מעמד יום שלם ויותר בלי טעינה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully