וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל חשפה בטעות את שם גרסת האנדרואיד הבאה שתושק מחר

20.8.2017 / 9:03

כידוע, כל הגרסאות של אנדרואיד קרויות על שם ממתקים: אנדרואיד 7 נוגט, אנדרואיד 6 מרשמלו, אנדרואיד 5 לוליפופ, אנדרואיד 4.4 קיט-קט, אנדרואיד 4.3 ג'ליבינס וכן הלאה. תאריך ההשקה נבחר כנראה בשל ליקוי החמה הצפוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנדרואיד O - תאריך ההשקה נבחר בגלל ליקוי החמה הצפוי מחר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההדלפה, שעלתה כפוסט ברשת החברתית גוגל פלוס כבר הספיק להימחק אך הוא לא הותיר מקום לספק - ענקית החיפוש גוגל תקיים מחר (יום שני בשעה 21:30 שעון ישראל) אירוע במהלכו היא תכריז ואולי אף תשיק את גרסת האנדרואיד הבאה. לפני שהפוסט נמחק, גולשים זריזים צילמו אותו והבחינו כי שמה של מערכת ההפעלה החדשה, שנקראה עד עתה בשם הקוד - Android O תיקרא בשם Android Oreo, על שמו של ממתק השוקולד המפרסם.

כידוע, כל הגרסאות של אנדרואיד קרויות על שם ממתקים: אנדרואיד 7 נוגט, אנדרואיד 6 מרשמלו, אנדרואיד 5 לוליפופ, אנדרואיד 4.4 קיט-קט, אנדרואיד 4.3 ג'ליבינס וכן הלאה. גוגל כנראה לא בחרה את התאריך באופן אקראי - כמה שעות לאחר האירוע יוכלו תושבי חופה המזרחי של ארה"ב לצפות בליקוי חמה גדול, שמעורר עניין רב. הפעם האחרונה שליקוי חמה שכזה התרחש הייתה לפני מאה שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחשף בטעות או הדלפה מכוונת ליצירת באזז?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרסת האנדרואיד הבאה צפויה להביא שינויים רבים. בין יתר השינויים שניתן לצפות להם הם חיי סוללה טובים יותר, התראות על גבי האייקונים עצמם, העתק הדבק בגרסה חדשה ומשופרת, מערכת ניהול התראות חכמה יותר, אימוג'ים חדשים ועוד. כזכור, גרסת המפתחים נחשפה בחודש מרץ השנה באירוע המפתחים של החברה ובקרוב היא תהיה זמינה להורדה למשתמשים בגרסה הסופית.

בניגוד לעדכוני גרסה של אפל, העדכונים של גוגל מגיעים לאט מאוד לכלל המשתמשים ורק אלו שרכשו מכשירים מבית גוגל, כמו נקסוס ופיקסל, זוכים לעדכונים מהירים מיד עם ההפצה. השאר נאלצים לחכות חודשים ארוכים עד שיצרנית המכשיר שלהם תבצע את ההתאמות הנדרשות ותציע עדכון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully