וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל השיקה את הדור השמיני של מעבדי Core שפותחו בישראל

21.8.2017 / 12:53

המעבדים מיוצרים תחת שם הקוד Kaby Lake Refresh והם תוכננו ופותחו בעיקר בישראל. עבודה של 45 דקות במחשב בן חמש שנים, לדוגמה, תימשך כעת שלוש דקות בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעבד אינטל Core i7 בדור השמיני - הרבה יותר מהיר מהדור הקודם./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אינטל השיקה היום (שני) את הדור השמיני של מעבדי Intel Core, המציעים שיפור של עד 40 אחוזים במהירות לעומת הדור הקודם של המעבדים, שיצא לפני שנה. המעבדים מיוצרים תחת שם הקוד Kaby Lake Refresh והם תוכננו ופותחו בעיקר בישראל.

השיפור הדרמטי בביצועי מעבדי הדור השמיני של אינטל מתאפשר בזכות התצורה החדשה של ארבע ליבות (Quad Core), בפעם הראשונה גם עבור מחשבים ניידים, בזכות מיקרו-ארכיטקטורה חסכונית בחשמל, טכנולוגיית עיבוד מתקדמת ומגוון רחב של אופטימיזציות בסיליקון. הקפיצה הטכנולוגית לא פגעה בחיי הסוללה וכעת משתמשים יכולים לצפות בתכני וידאו בסטרימינג, באיכות 4K UHD, במשך עד 10 שעות בטעינה אחת. עבודה של 45 דקות במחשב בן חמש שנים, לדוגמה, תימשך כעת שלוש דקות בלבד.

אינטל שמה דגש על גרפיקת UHD, שספקי תוכן רבים כמו נטפליקס, אמזון, סוני ויצרני משחקים כבר משתמשים בה כדי לייצר חוויית צפייה ומשחק משודרגת. מחשבי הדור השמיני יגיעו עם שלוש כניסות Thunderbolt 3, התקן שפותח גם בישראל.

"מעבדי הדור השמיני מהווים הישג יוצא דופן", אמר בריאן קרזניץ, מנכ"ל אינטל. "הצלחנו להציג שיפור משמעותי בביצועים, מבלי לפגוע בחיי הסוללה. החדשנות מאחורי המעבדים מדגימה היטב איך אינטל, יחד עם שותפים, מעצבים את חווית עתיד המחשוב. נתחיל עם סדרת מעבדים ניידים שתוכננו במיוחד למחשבי פרימיום דקים וקלים, ניידים ובתצורת 2 ב-1. הגל הראשון של מכשירים המופעלים בדור השמיני של Intel Core עם מעבדי i5 או i7 יגיע לשוק בחודש ספטמבר; צפויים יותר מ-145 דגמים לבחירה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הישג יוצא דופן"./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully