וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש איבר מין זכרי ענק שמתחבא בעמוד הבית של Bing

23.8.2017 / 9:25

רוב הגולשים בטוחים שמדובר בטעות ולא בניסיון מכוון להחביא מסר סמוי, אבל אין ספק שהפרסום הגדיל משמעותית את הפופולריות של מנוע החיפוש של מיקרוסופט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לגוגל זה לא היה קורה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הציור השבועי לילד: לא רבים מאיתנו זוכרים אבל לפני לא הרבה שנים, ב-2009, ניסתה מיקרוסופט לנגוס בפלח השוק שהיה שייך - ועדיין שייך במידה רבה - בלעדית לגוגל. ענקית הטכנולוגיה השיקה את מנוע החיפוש שלה "בינג", שלא זכה להצלחה רבה וזוכה לפופולריות רק בקרב משתמשים חסרי ניסיון שמגיעים אליו במקרה באקספלורר.

בעוד מנוע החיפוש של גוגל מתאפיין בממשק משתמש נקי ככל האפשר, כשרק הלוגו המתנוסס בראש הדף מתחלף מפעם לפעם בדודל מגניב, מנוע החיפוש של מיקרוסופט מציג ברקע שורת החיפוש גלריית תמונות המתחלפות אוטומטית. אלו תמונות מקצועיות בסגנון גלריית תמונות הדסקטופ של ווינדוס אבל באחת התמונות, אנשי מיקרוסופט כשלו בהבחנה בפרטים הקטנים.

גולשים, שבכל זאת מצאו את עצמם בבינג, גילו כי מיקרסופט העלתה תמונה ברקע בה מסתתר איבר מין זכרי. כדי לראות אותו צריך להתמקד בתמונה המדוברת ביותר מ-300 אחוזים ולהסתכל בחלקה הימני התחתון. זאת כנראה הסיבה שרוב הגולשים בטוחים שמדובר בטעות ולא בניסיון מכוון להחביא מסר סמוי.

זמן קצר לאחר פרסום התמונה, והתקריב שלה, בכלי תקשורת ברחבי העולם היא הוסרה מהגלריה של מיקרוסופט אבל תרמה לא מעט כנראה להגברת העניין במנוע החיפוש הנטוש ולהגדלת תנועת הגולשים לבינג. כך שבסופו של דבר אפשר להגיד שמהטעות הזו מיקרוסופט בעיקר הרוויחה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשיגו לנו את המשועמם שגילה את זה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully