וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה את גלקסי נוט 8 - אולי המכשיר המתקדם בעולם

שנה אחרי השקת נוט 7 המתפוצץ, משיקה ענקית הטכנולוגיה מקוריאה את יורשו עם סורק קשתית העין, מסך ענק ומתקדם במיוחד, כוח עיבוד הרבה מעבר לנדרש לשימוש ממוצע ועוד

צלמים זמניים מורשים

שנה אחרי שהציגה את גלקסי נוט 7, שהתגלה ככישלון הגדול ביותר של החברה, חברת סמסונג מכריזה הערב באירוע חגיגי בניו יורק על היורש: גלקסי נוט 8. לטאבלט הדגל החדש יש חשיבות מכרעת מבחינת סמסונג ובעיקר הוא מעורר סקרנות רבה בקרב המשתמשים. באירוע סמסונג לא התעלמה מהפיאסקו של הנוט 7 ועל המסך הוקרנו עדויות של אנשים שסיפרו על האכזבה הגדולה. "אנו מעריכים את הלהט המתמיד של קהילת משתמשי נוט - הם היוו מקור השראה מאז ומתמיד עבורנו. את הנוט הזה עיצבנו בשבילם", אמר מנכ"ל סמסונג, דיג'יי קו.

לנוט 8 המסך הגדול ביותר שהיה עד היום למכשיר בסדרה - 6.3 אינץ' ברזולוציית QHD+ קמור בקצוות, עם פאנל מסוג Super Amoled ותצוגת Inifinty, בדומה ל-Galaxy S8 המספקת יחס צפיה של 18.5:9.

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גלקסי נוט 8/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

כמו בכל מכשיר נוט של סמסונג, גם החדש מצויד בעט החכם S Pen; העט המשופר מצויד בקצה עדין יותר בעל רגישות משופרת ללחץ וכעת ניתן יהיה לצייר ציורים, להפוך אותם ל-GIF ואחר כך לשלוח בפלטפורמות ההודעות השונות.

בדומה להשקות הקודמות, המכשיר בגרסה הבינלאומית יגיע עם מעבד מתוצרת סמסונג ואילו בארה"ב הוא יוצע עם ערכת השבבים המתקדמת ביותר, סנאפדרגון 835 של קוולקום. לערכת השבבים משודך זיכרון עבודה בנפל 6 גיגה RAM ונפח אחסון פנימי של 64 גיגה, עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. זה השילוב המוצלח ביותר שניתן למצוא כיום בסמארטפונים ומבחינת כוח עיבוד לא אמורות להיות משימות שנוט 8 יתקשה לבצע. את המכשיר מפעילה סוללה מכובדת בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מסך מתקדם מאוד ולראשונה אצל סמסונג - מערך צילום אחורי כפול./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הפאבלט החדש של סמסונג מציע את אותן יכולות אבטחה שיש במכשיר הדגל, לרבות סורק קשתית העין וקורא טביעות האצבע בגב המכשיר.

סמסונג היא אחת מהחברות המובילות בתחום הצילום והנוט 8 הוא המכשיר הראשון של החברה המצויד במערך צילום אחורי כפול הכולל שני חיישנים של 12 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי. חיישן אחד עם עדשה רחבת זווית ומפתח צמצם F/1.7 בטכנולוגיית פיקסלים כפולים המאפשר מיקוד אוטומטי מהיר; העדשה השניה היא עדשת טלפוטו עם מפתח צמצם F/2.4. מקדימה ניתן למצוא מצלמת 8 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי.

לנוט 8 מצב מיוחד הנקרא צילום כפול שבו המצלמה האחורית מצלמת שתי תמונות בו זמנית - אחת תמונת תקריב והשניה תמונה רחבת זווית.


נוט 8 נהנה גם מעמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר כך שאפשר לכתוב על הצג גם כשהוא רטוב.

עוד תמצאו במכשיר עמוס הפיצ'רים: העוזרת הווירטואלית ביקסבי, טעינה אלחוטית מהירה ותמיכה בסמסונג DeX המאפשר להפוך את הסמארטפון למחשב שולחני. נוט 8 יעלה 965 דולרים ויגיע בשלושה צבעים: אפור סחלב, זהב מייפל וכחול ים. לוואלה! TECH נודע כי המכשיר יושק בישראל בשבוע האחרון של ספטמבר, ואפשר רק לקוות שתג המחיר שלו לא יציב אותו בראש רשימת המכשירים היקרים בישראל.

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מאחורה המכשיר נראה קצת מיושן./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המפרט המרשים של נוט 8 מציב אותו בטופ של הסמארטפונים בעולם, אבל קשה שלא להיזכר במחמאות הרבות שגרף נוט 7 עם השקתו, ומיד כונה "מכשיר האנדרואיד הטוב בעולם" - רק חודש לפני שהוא החל להתלקח בכיסי המשתמשים. אפשר רק לקוות שהפעם באמת נקבל את האנדרואיד הטוב בעולם.

הערב הודיעה גם רשת מחסני חשמל על פתיחת ההרשמה המוקדמת. אלף הלקוחות הראשונים שישלמו באתר דמי הרשמה בסך 299 שקלים יבטיחו לעצמם את המחיר הנמוך ביותר של המכשיר עם תחילת שיווקו בישראל - כך מתחייבת הרשת. עוד נמסר כי אלף הרוכשים הראשונים יקבלו יחד עם המכשיר ערכת אביזרים משלימים ומתנות בשווי 1,000 שקלים, פריסה ל-36 תשלומים וטרייד-אין של עד 2,000 שקלים בתמורה לנייד הישן.

עדכון (24 באוגוסט):
רשת בסט מובייל מציעה ללקוחותיה להירשם למכירה המוקדמת של גלקסי נוט 8 בעלות של 199 שקלים. כאמור, לא ברור עדיין מה יהיה מחירו של המכשיר בארץ - אבל זה לא יהיה זול. בעת הרכישה יקבלו המזמינים מראש ערכת אביזרים הכוללת מעמד טעינה אלחוטי, כרטיס זיכרון 128 גיגה, מטען מהיר לרכב, כיסוי אחורי, מגן מסך, רמקול בלוטות', זרוע לרכב, משקפי מציאות מדומה ושלט.

גם רשת חנויות סאני, יבואנית רשמית של מוצרי סמסונג בישראל, מציעה הרשמה מוקדמת ותעניק הטבה בשווי 699 שקלים לאלפיים הנרשמים הראשונים. המתנה מורכבת ממעמד טעינה אלחוטי מהיר של סמסונג, מטען מהיר לרכב של סמסונג וכרטיס זיכרון 128 גיגה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מפרט מתקדם מאוד, אבל שום דבר מרגש./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully