וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון החתונה המביך בעולם: היסטוריית הפורנו של החתן

29.8.2017 / 8:57

השושבין חשף את העדפותיו הפורנוגרפיות של החתן ביום חתונתו בסרטון שצולם בשיתוף האתר הפופולארי "פורנהאב" והביך אותו ואת הכלה למוות

PORNHUB

אחד החסרונות הגדולים בלהיות החבר הכי טוב של - הוא שיום אחד תצטרך לשים לו צ'ק שמן בחתונה ולקחת על עצמך את פרויקט הכנת סרטון הברכות מכל המשפחה. רבים יעדיפו ללכת על סרטון הברכות הרגיל ולצלם את החברים, האחים, ההורים ושאר בני המשפחה משתעשעים להם ומברכים את החתן והכלה לצלילי מוזיקה קיטשית ברקע. המשקיענים יקבעו ימי צילומים, יזמינו צוות צילום מקצועי ויכינו תסריט ותפאורה תואמת. המיוחדים באמת יעלו על רעיון לא שגרתי, מפתיע ואולי קצת מביך, בדיוק כמו מה שעשה השושבין תום ביום החתונה של החבר הכי טוב שלו, דני הודג'טס. רבים יגידו שהוא אפילו לקח את זה צעד רחוק מדי, אבל היי - הכלה עדיין איתו ואף אחד לא יצא מהאולם באמצע, אז כנראה שזה הצליח לו.

תום פנה לאתר הפורנו האהוב על חברו, פורנהאב, וביקש את עזרתם בצילום סרטון משעשע לחתונה הקרובה. בעזרת הנתונים שאספו עליו, חלקם אמיתיים וחלקם ודאי הומצאו, הם יצרו סרטון ברכה מקורי ומביך בו נציגת האתר חושפת כמה פרטים שהחתן ודאי לא היה שמח לשתף עם האורחים שלו. כמו למשל, מאילו מדינות בהם ביקר הוא נכנס לאתר ומה הם הסרטונים המועדפים עליו. אאוץ'.

הנאום + הסרטון המביך:

עוד באותו נושא

ירח דבש קצר: הכלה שלפה אקדח מתחת לשמלה - וירתה בחתן

לכתבה המלאה

למזלו, הכלה והאורחים אהבו את זה ולקחו את זה ברוח טובה. זה מה שכתב השושבין לאחר החתונה: "כולם בחתונה אהבו את זה. הפרצוף של החבר שלי כשהוא ראה את זה היה פרייסלס. החתן והקהל ראו בזה את מה שזה היה, הומור טוב במיטבו. אתם יכולים לראות את התגובות של הקהל בסרטון. נפלא". יש לו מזל כי במשפחה שלנו זה לא היה עובר חלק.

הסרטון ללא הפרעות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully