וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לרוץ? חמישה זוגות אוזניות אלחוטיות שוות עד אלף שקלים

27.8.2017 / 10:08

אנשים הנוהגים לבצע פעילות גופנית באופן קבוע יודעים עד כמה מסתכלת יכולה להיות ריצה כשהאוזניות נופלות מאוזן כל כמה מטרים, או שהסאונד לא מספיק חזק כדי להתמודד עם הרעש שברחוב. קבלו המלצה לאוזניות שלא יאכזבו אתכם

אוזניות אלחוטיות מומלצות. אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
לכל זוג היתרונות שלו והחסרונות שלו, אבל יש זוגות עם יותר יתרונות מחסרונות./מערכת וואלה! NEWS, אריק שיינר

בעולם האודיו, הנוחות חשובה מאוד אבל יותר חשובה איכות השמע, סינון הרעשים והעושר של הצלילים. כדי להגיע לתוצאות מרשימות באמת תצטרכו כנראה לרכוש זוג אוזניות יקר וגדול אבל אם הצורך העיקרי שלכם הוא נוחות בזמן פעילות גופנית, יש לא מעט אוזניות אלחוטיות קטנות שיספקו איכות שמע ברמה גבוהה ויאפשרו לכם לנוע בחופשיות.

תחום האוזניות האלחוטיות תפס תאוצה רבה לאחרונה לא רק בשל ירידת המחירים אלא גם בשל הסרת שקע האוזניות הסטנדרטי מדגמי אייפון 7 ומכמה מכשירי אנדרואיד סיניים. יצרניות הסמארטפון הגדולות האחרות עדיין ממשיכות להציע את החיבור הוותיק אבל נראה שהטרנד הוא ויתור על החיבור לטובת שימוש בקישורית בלוטות'. קבלו המלצה לחמישה זוגות אוזניות אלחוטיות ספורטיביות שאהבנו.

גבר רץ. ShutterStock
אתם צריכים אוזניות שלא יעסיקו אתכם כל הריצה./ShutterStock

Jabra Elite

עוד לפני שאפל השיקה את אוזניות ה-AirPods, ללא החוט המקשר ביניהן, Jabra הייתה בין היצרניות הראשונות להשיק אוזניות אלחוטיות באמת. ה-Elite הן אוזניות כפתור, גדולות יחסית, ללא חוט ביניהן היושבות עצמאית בתוך האוזן בזווית שמחזיקה אותן במקום במהלך ריצה או פעילות ספורטיבית אחרת. האוזניות מאפשרות לבצע פעולות כמו מענה לשיחה ושמיעת מוזיקה באמצעות טפיחה על האוזנייה עצמה כשהסמארטפון עדיין בכיס. ייחודן של האוזניות היא שבנוסף לתפקודן הרגיל, הן משמשות גם למדידת דופק; התוצאות מסונכרנות עם אפליקציה ייעודית בסמארטפון ובנוסף ניתן למדוד גם את רמת החמצן בדם. האוזניות מאפשרות שימוש רציף במשך כשלוש שעות עם תוספת של שש שעות בטעינה ניידת, המגיעה עם האוזניות.

מחירן של האוזניות כ-990 שקלים וניתן להשיג אותן ברשתות המובחרות ובאתר ביקונקט, היבואנית. במבחן התוצאה, האוזניות בהחלט הצדיקו את תג המחיר הגבוה: הסאונד מרשים, האטימות כמעט מושלמת והן נחות באוזן בקלילות בזמן פעילות ספורטיבית ממושכת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Jaybird X3

לפני כשנה נרכשה היצרנית Jaybird על-ידי ענקית האלקטרוניקה לוג'יטק. דגם ה-X3 נחשב בעיני רבים לאוזניות הספורט המשתלמות ביותר. אלה אוזניות כפתור היושבות בתוך האוזן כשחוט מקשר בינהן וניתן להרכיב אותן בשתי צורות: Over Eer ו-On Ear, כשהאופציה השנייה מומלצת בעיקר לרצים. בניגוד לשאר האוזניות, היצרנית שמה דגש על התאמה אישית עד כמה שניתן והמשתמש יכול לבחור בין שמונה זוגות של אטמים (סיליקון וספוג) וכן ארבע כנפיים בגדלים שונים הנועלות את האוזניות בתוך האוזן ללא תזוזה. אפליקציה ייעודית לסמארטפון מאפשרת לשלוט על עוצמת הבס ולכוון את הצלילים בהתאם להעדפה האישית. האוזניות מאפשרות האזנה רציפה של כשמונה שעות.

מחירן של האוזניות כ-699 שקלים וניתן להשיג אותן ברשתות המובחרות ובאתר בנדא היבואנית הרשמית. במבחן התוצאה, נראה כי ה-X3 ממשיכות את מורשת ה-X2 שהושקו בארץ לפני כשנה וחצי. הסאונד מצויין, האטימות מעולה, הן קלות משקל ולא נפלו לנו מהאוזן בזמן ריצה אפילו פעם אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Bose Sound Sport

חברת Bose הפכה לשם נרדף לאוזניות ורמקולים איכותיים. לאחרונה היא פרצה גם לתחום הספורט ונחלה הצלחה. לאוזניות Bose Sound Sport מראה ספורטיבי וצעיר והן מעניקות סאונד עשיר ועמוק מאוד. היצרנית שמה דגש רב על פעילות גופנית ולכן עיצבה מתאמים שיתאימו את האוזניות לאוזניים שונות. הן מצוידות במסנן רעשים משובח ואלו בין האוזניות הבודדות העמידות בפני מים. לא מומלץ לשחות איתן אך בהחלט ניתן לרוץ במזג אוויר סוער במיוחד מבלי החשש שיינזקו. היצרנית גם מתהדרת בזמן סוללה ארוך במיוחד אבל אנחנו הצלחנו להפיק מהן עד שש שעות של שימוש רצוף. טעינה של רבע שעה תספק עוד שעתיים נוספות של שימוש. ניתן לשנות את הווליום ולענות לשיחה באמצעות השלט המצורף וגם להפעיל את העוזרת האישית בטלפונים השונים.

מחירן של האוזניות עומד על כ-900 שקלים ובבדיקה שלנו גילינו סאונד משובח, סינון רעשים ברמה גבוהה מאוד והיה כיף לצאת איתן לריצות ארוכות מבלי לחשוש שיפלו מהאוזן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Skullcandy Method Wireless

אחד הטרנדים החמים של שנה שעברה הן אוזניות המחוברות ביניהן בקשת היושבת על הצוואר. זו כנראה התצורה הכי פחות נוחה של אוזניות ספורט, והן איבדו מהפופולריות שלהם. למרות ש-Skull Candy אינו מותג מוכר כמו האחרים ברשימה הזו, אך הן מספקות את חווית השימוש המשתלמת ביותר, מבחינת המחיר. הקשת הקשיחה על צוואר המשתמש מונעת מהאוזניות ליפול אבל לא מחזיקה את הכפתורים עצמם באוזן בחוזקה. לאוזניות האלה זמן הסוללה הארוך ביותר שהשגנו - תשע שעות ללא צורך בטעינה נוספת.

האוזניות נמכרות בחנויות המובחרות ובאתר רונלייט היבואנית בסכום של 349 שקלים. בבדיקה שלנו גילינו אטימה מעולה לרעשים חיצוניים וסאונד טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Platronics BackBeat FIT

פלטרוניקס היא בין היצרניות הוותיקות בתחום מוצרי האודיו. אוזניות BackBeat FIT נראות חריגות בהשוואה לאוזניות ספורט אלחוטיות. גם הן מורכבות מקשת מעוקלת היושבת על הצוואר, אלא שבניגוד לאוזניות אחרות הכוללות חוטים מקשרים, הקשת נכנסת לתוך אוזניו של המשתמש - מה שמבטיח שהאוזניות תישארנה במקומן ללא תזוזה. השלט מורכב על הקשת עצמה בזווית נוחה למשתמש כך שניתן לשלוט באוזניות ביד אחת בלבד. היצרנית לא חסכה בסוללה והצלחנו להשיג שמונה שעות וחצי של שימוש בטעינה אחת.

ניתן להשיג את האוזניות הללו באתר היבואנית הרשמית ובחנויות במחיר של כ-499 שקלים. בבדיקה שלנו נאלצנו לסדר שוב ושוב את האוזניות שנפלו כמה פעמים במהלך הריצה, הסאונד היה מאכזב לפרקים והבסים היו לעתים גבוהים מדי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully